ایسوس پروآرت دیسپلی

نمایشگر ایسوس پروآرت دیسپلی (ProArt Display PA32UCG) مخصوص کاربران حرفه‌ای معرفی شد

ایسوس نمایشگر ProArt Display PA32UCG را معرفی کرد. ایسوس پروآرت دیسپلی مخصوص کاربران حرفه‌ای طراحی شده و پاسخ مستقیم به نمایشگر 6K شرکت اپل محسوب می‌شود.

در صنعت نمایشگرها، یک سری محصول برای استفاده عموم، تعدادی مدل خاص برای گیمرها و همچنین صفحه نمایش‌هایی برای کاربران حرفه‌ای طراحی می‌شوند. نیاز این دسته سوم کاربران، دقت بالا در نمایش رنگ‌ها است. آن‌ها اغلب در زمینه کاری ویرایش تصویر و تدوین ویدیو فعالیت می‌کنند. اگر شما نیز به نمایشگرهایی با دقت تولید رنگ بالا نیاز دارید، بد نیست بدانید ایسوس به دستاورد جدید در این حوزه رسیده است.

در نمایشگاه IFA 2019، شرکت ایسوس نمایشگر ProArt Display را معرفی کرد. پروآرت دیسپلی را می‌توان جواب شرکت ایسوس به پرو دیسپلی ایکس دی آر اپل دانست. ProArt Display از مد‌ت‌ها قبل، در نقشه کاری ایسوس قرار داشت، اما انتظار نداشتیم به این زودی معرفی شود. معرفی صفحه نمایش Pro Display XDR در خرداد سال جاری توسط اپل، ایسوس را به تکاپو انداخت تا سریعتر به آن پاسخ بدهد. هر دو نمایشگر مخصوص کاربران حرفه‌ای طراحی شده‌اند، اما یک سری اختلاف مهم بین آن‌ها وجود دارد.

ویژگی‌های نمایشگر ایسوس پروآرت دیسپلی

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های دو محصول، رزولوشن آن‌ها است. وضوح تصویر ایسوس پروآرت دیسپلی برابر 4K و رزولوشن اپل پرو دیسپلی ایکس دی آر برابر 6K است. با این حال ابعاد پنل هر دو مدل 32 اینچ است. ایسوس نمایشگر ProArt Display را اولین مدل در دنیا با پشتیبانی از HDR 1600 در کنار نرخ تازه‌سازی 120 هرتز می‌داند. حداکثر نرخ تازه‌سازی در نمایشگر اپل 60 هرتز است. پشتیبانی از استاندارد DisplayHDR 1400 ویژگی دیگر مانیتور جدید ایسوس است.

بهره بردن از ویژگی کوآنتوم دات سبب شده نمایشگر ایسوس پروآرت دیسپلی، از DCI-P3 با محدوده وسیعی از رنگ‌ها پشتیبانی کند. پشتیبانی از Adobe RGB ،sRGB, Rec. 709 و محدوده رنگ Rec. 2020 را باید از دیگر ویژگی‌های مهم آن دانست.

سه پورت‌ Thunderbolt 3 در نمایشگر ایسوس پروآرت دیسپلی وجود دارد. یک درگاه دیسپلی پورت، یک درگاه اچ دی ام آی و یک هاب یو اس بی داخلی نیز برای این مانیتور در نظر گرفته شده است. درباره زمان عرضه و قیمت محصول جدید اطلاعاتی در دسترس نیست، اما انتظار داریم طی ربع اول سال میلادی آینده، از فروشگاه‌های سراسر دنیا قابلی خریداری باشد.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*