موتورولا وان ماکرو

مشخصات گوشی موتورولا وان ماکرو از طریق یک فروشگاه آنلاین افشا شد

تازه‌ترین گوشی از سری موتورولا وان روی وب‌‌سایت یک فروشگاه آنلاین قرار گرفت و خیلی زود ناپدید شد. البته به لطف سرعت عمل یکی از کاربران، عکس و برخی از مشخصات گوشی موتورولا وان ماکرو (Motorola Moto One Macro) ثبت شده است.

مهم‌ترین ویژگی در فهرست مشخصات موتورولا وان ماکرو را باید دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی آن بدانیم. در پشت دستگاه، یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر هم وجود دارد که احتمالا برای عمق‌سنجی کاربرد خواهد داشت.

مشخصات موتورولا وان ماکرو

از تصویر منتشر شده به نظر می‌رسد یک فوکوس خودکار لیزری و حسگر اثر انگشت هم در پنل عقب وجود داشته باشد. ناچ قطره‌ای و نمایشگر نسبتا کشیده‌ی گوشی را نیز می‌توانیم ببینیم. همچنین در این وب‌سایت، ظرفیت رم موتورولا وان ماکرو 2 گیگابایت و قیمت آن، مبلغی معادل 240 دلار درج شد. وجود اندروید وان را هم در این دستگاه باید قطعی دانست.

اخیرا شاهد انتشار یک عکس لو رفته و انتشار نتایج بنچمارک این گوشی بودیم. طبق اطلاعات درج شده در پایگاه داده گیک‌بنچ، موتورولا وان ماکرو دارای تراشه هلیو پی 60 مدیاتک و سیستم عامل اندروید 9 پای است. پیش‌تر رگولاتوری تایوان نیز برای این محصول، تاییدیه صادر کرد بود؛ پس تاریخ عرضه‌ی آن باید نزدیک باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اگه اینطور باشه آشغاله

  2. شایعه هست

    اخه الان پایین ترین گوشی بازارم ۳ گیگ رم داره اخه این چطور ۲ گیگ داره