دریافت آنلاین پیامک

بهترین روش‌ها برای دریافت آنلاین پیامک در کامپیوتر

سرویس‌های مختلفی برای دریافت آنلاین پیامک در کامپیوتر وجود دارد. از این رو قصد داریم در این مقاله شما را با 5 سرویس برتر برای دریافت آنلاین اس ام اس از کامپیوتر آشنا کنیم.

امروزه برخی از سایت‌ها علاوه بر سیستم تاییدیه ایمیل، از سیستم تاییدیه تلفن همراه استفاده می‌کنند که بر اساس آن کاربر به یک شماره تلفن همراه نیاز خواهد داشت تا کدی که تصادفی تولید می‌شود را از طریق پیامک یا تماس صوتی دریافت کرده و در محل مشخص شده در سایت درج کند. چنین روشی به سایت کمک خواهد کرد تا بتواند یک کاربر واقعی یا ربات اسپم را تشخیص دهد. سیستم تاییدیه تلفن همراه به کد کپچا CAPTCHA شباهت زیادی دارد که باعث تفکیک کاربران واقعی و غیر واقعی شده و از ساخت نام کاربری مختلف توسط یک کاربر جلوگیری می‌کند. از این رو قصد داریم شما را با بهترین روش‌ها برای دریافت آنلاین پیامک در کامپیوتر آشنا کنیم.

بهترین سایت‌های دریافت آنلاین پیامک در کامپیوتر

1. سایت TextNow

دریافت آنلاین پیامک

اگر به دنبال یک شماره اختصاصی و قابل اطمینان هستید، سایت TextNow گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. برای استفاده از این سرویس می‌بایست یک حساب کاربری رایگان را ایجاد کنید که سپس به صورت خودکار به شما یک شماره تلفن اختصاص خواهد داد. کاربران ایرانی برای ثبت نام در این سرویس با مشکل مواجه شده و خطای !Smething went wrong with your signup. Please try again به آنها نمایش داده می‌شود که برای رفع آن بهتر است از یک برنامه تغییر آی پی (مانند فیلترشکن) استفاده کنید که پس از ثبت نام و ورود به سرویس دیگر به برنامه تغییر آی پی احتیاجی نخواهید داشت. شماره تلفنی که این سرویس به شما اختصاص می‌دهد، پس از اینکه وارد سرویس شدید در بخش مشخصات حساب کاربری (Account Details) قرار دارد.

2. سایت Pinger Textfree Web 

دریافت آنلاین پیامک

همانطور که اشاره شد برای استفاده از سرویس TextNow به برنامه تغییر آی پی نیاز است. از این رو اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که با چنین مشکلی مواجه نباشد، سایت Pinger Textfree Web گزینه مناسبی خواهد بود. کاربران به صورت رایگان می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. برای ثبت نام به کد پستی معتبر از آمریکا چون 01001 نیاز هست که می‌توانید آن را در گوگل پیدا کنید. پس از ثبت نام به شما لیستی از شماره تلفن‌های ایالات متحده معرفی می‌شود که بر اساس سلیقه خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. اگر شماره تلفنی که انتخاب کرده‌اید را به یاد ندارید، این امکان وجود دارد تا کلیک بر روی گزینه Options شماره تلفن انتخابی خود را پیدا کنید.

3. سایت Sellaite SMS RECEIVER

دریافت آنلاین پیامک

یکی دیگر از سرویس‌ها برای دریافت آنلاین پیامک در کامپیوتر سایت Sellaite SMS RECEIVER است که نسبت به سایر رقبای خود تفاوت‌هایی دارد. در این سرویس آن دسته از شماره تلفن‌هایی که فعالیت نداشته باشند در زمان کوتاهی از سایت حذف می‌شود و به همین دلیل نمی‌توان به آن کاملا اعتماد داشت. این سایت شماره‌هایی با پیش‌شماره کشور استونی به کاربران ارائه می‌دهد.

4. سایت Twilio

دریافت آنلاین پیامک

به کمک سایت Twilio همانند سایر سایت‌ها به شما یک شماره تلفن اختصاصی تعلق خواهد گرفت. پس از دریافت شماره تلفن اختصاصی از این سرویس، این امکان وجود دارد تا با کلیک کردن بر روی بخش NUMBERS در نوار منوی بالای صفحه شماره‌های خود را پیدا کنید. همچنین برای دیدن پیامک‌های دریافتی خود بر روی LOGS که در ادامه MESSAGES وجود دارد کلیک کنید.

Receive-SMS-Online.com .5

دریافت آنلاین پیامک

آخرین سرویس برای دریافت آنلاین پیامک از کامپیوتر سایت Receive-SMS-Online است. با عضویت در این سرویس می‌توانید از 9 شماره عمومی استفاده کنید که می‌توانید به کمک آنها به راحتی پیامک دریافت کرده و پیام‌های کوتاه خود را مشاهده کنید.