ویوو IQOO نئو 2

گوشی ویوو IQOO نئو 2 در سایت گیک‌بنچ رویت شد

امتیازهای گوشی ویوو IQOO نئو 2 در سایت گیک‌بنچ رویت شد. Vivo IQOO NEO 2 از سخت افزار بالارده برخوردار بوده و به زودی توسط سازنده معرفی خواهد شد.

ماه جولای امسال٬ کمپانی ویوو از یک گوشی با قیمتی رقابتی و سخت افزاری جذاب به نام IQOO نئو پرده برداری کرد. حال٬ با توجه به گزارشی که امروز منتشر شده٬ به نظر می‌رسد دومین نسل این دیوایس نیز در راه است.

ویوو IQOO نئو 2

گوشی ویوو IQOO نئو 2 در پایگاه داده‌های سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شده است. البته نام این گوشی اعلام نشده و این دیوایس با نام Vivo V1936A در این سایت قرار گرفته است. همانطور که در تصویر فوق می‌بینید٬ این گوشی موفق به کسب امتیاز 3516 در حالت تک هسته‌ای و 11262 در حالت چند هسته‌ای شده است. این امتیازها می‌توانند نشان دهنده‌ی تجهیز گوشی جدید ویوو به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 باشد. هرچند این تراشه پرچمدار است٬ اما در حال حاضر پر قدرت‌ترین تراشه‌ی موبایلی جهان٬ اسنپدراگون 855 پلاس است.

در تصویری که بالا مشاهده می‌شود٬ ظرفیت رم این گوشی نیز افشا شده است. یک رم 8 گیگابایتی می‌تواند حتی بیشتر از حد نیاز اکثر کاربران نیز باشد. علاوه بر پردازنده‌ی بالارده٬ ما به لطف گزارش‌های پیشین متوجه شده‌ایم که گوشی آی کیو او او نئو 2 از یک باتری غول پیکر 4500 میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 33 وات نیز برخوردار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*