بخش Canvas اسپاتیفای

بخش Canvas ، تجربه‌ی بصری جدیدی را به اپلیکیشن اسپاتیفای اضافه می‌کند

بخش Canvas ، بخش تازه‌ای در اپلیکیشن اسپاتیفای است که به هنرمندان اجازه می‌دهد، در نمایش “Now Playing”، رقص نور سفارشی خودشان را بر اساس آهنگی که در حال پخش است، ایجاد کرده و در اختیار شنوندگان قرار دهند.

اسپاتیفای به تازگی راه جدیدی را برای برقراری ارتباط خوانندگان با اپلیکیشن موزیک خود معرفی کرده است. ما در مورد بخش Canvas صحبت می‌کنیم. Canvas قابلیت تازه‌ای است که برای مدتی به صورت آزمایشی در اختیار برخی از خوانندگان مطرح قرار خواهد گرفت و از هنرمندان و طرفدارانشان دعوت شده است که این بخش جدید را در تلفن‌های همراه خود امتحان کنند.

Canvas به هنرمندان اجازه می‌دهد در نمای “Now Playing” که بیشترین مکان بازدید کاربران در اپلیکیشن اندرویدی و آی او اسی اسپاتیفای است، رقص نور سفارشی خود را ایجاد کنند. اسپاتیفای معتقد است که اضافه کردن یک کانواس منحصر به فرد به یک آهنگ یا آلبوم، می‌تواند بیشتر مخاطبان را جذب گوش دادن کند. علاوه بر این، زمانی که یک کانواس باکیفیت اضافه شود، آن می‌تواند استریم‌ها، ذخیره‌ها، تماشا از پروفایل هنرمند و اشتراک‌گذاری‌ها را افزایش دهد. البته این بخش هنوز آماده‌ی استفاده نیست و اسپاتیفای هنوز در حال آزمایش آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بابا دمشون گرم خیلی منتظر این بودم

  2. این چیزا ارطشو داره واقعا؟