عینک Spectacles 3

بررسی عینک Spectacles 3 با قابلیت تصویربرداری سه بعدی (گجت تی وی)

عینک Spectacles 3 یک عینک خاص با قابلیت تصویربرداری و واقعیت افزوده است که توسط اسنپ چت به بازار عرضه می‌شود. در ادامه ویدیوی بررسی اسپک تکلس 3 را در گجت وی مشاهده می‌کنید.

چند ماه پیش اسنپ چت از عینک اسپک تکلس 3 (Spectacles 3) با قابلیت تصویربرداری سه بعدی و قابلیت‌های جدید مبتنی بر واقعیت افزوده رونمایی کرد. این عینک جدید با قیمت حدود 380 دلار به بازار عرضه می‌شود و علاوه بر تغییراتی که در طراحی آن صورت گرفته، از قابلیت‌های سخت افزاری جدیدی نیز بهره می‌برد. اکنون یک دوربین دیگر به عینک Spectacles 3 اضافه شده که اطلاعات بیشتری مربوط به عمق میدان را دریافت و ثبت می‌کند. هر دو دوربین این عینک می‌توانند ویدیوی اچ دی با نرخ 60 فریم بر ثانیه را تصویربرداری کنند.

این عینک دارای 4 دوربین برای ضبط صدا است و با استفاده از قابلیت 3D Viewer می‌توانید تصاویر ویدیویی سه بعدی را ثبت کنید. حافظه ذخیره‌سازی 4 گیگابایتی درون عینک اسپک تکلس 3، امکان ذخیره 100 ویدیو و 1200 عکس را برای شما فراهم می‌کند. شما همچنین می‌توانید تصاویری با رزولوشن 1642 در 1642 و ویدیوی با رزولوشن 1216 در 1216 را ثبت کنید. قاب چرمی و زیبایی که همراه با عینک عرضه می‌شود، نقش شارژر را برای آن ایفا می‌کند و به وسیله درگاه یو اس بی C در مدت حدود 75 دقیقه عینک را به طور کامل شارژ می‌کند. با هر بار شارژ این عینک، امکان ثبت 70 ویدیو یا 200 عکس را خواهید داشت. قابلیت‌های واقعیت افزوده از دیگر ویژگی‌های این عینک خاص به شمار می‌رود که البته فعلا محدودیت‌هایی دارد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی و بررسی عینک Spectacles 3 را در گجت تی وی مشاهده کنید و با قابلیت‌ها و ویژگی‌های این عینک جذاب بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی عینک Spectacles 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*