محصول جدید ایران خودرو

3 محصول جدید ایران خودرو به‌زودی به بازار عرضه می‌شوند

نایب رئیس هیئت‌مدیره ایران خودرو اعلام کرد رانا سال، دنا پلاس اتوماتیک و پژو 207 پانوراما اتوماتیک 3 محصول جدید ایران خودرو خواهند بود که به زودی به بازار عرضه می‌شوند.

حسن وفادار، نایب رئیس هیئت‌مدیره ایران خودرو در مورد شرایط تولید این گروه خودروسازی اعلام کرد بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود توانستیم با تامین مواد مورد نیاز روند تولید ایران خودرو را به سمت رشد سوق دهیم. وی افزود تکمیل خودروهای ناقص در راستای برطرف‌سازی نیاز مشتریان در اولویت ما قرار دارد و در همین رابطه از 103 هزار خودرو ناقص خرداد 98 هم‌اکنون به کمتر از 24 هزار دستگاه رسیده‌ایم که با همین روند در دی 98 شاهد به صفر رسیدن این میزان خواهیم بود.

نایب رئیس هیئت‌مدیره ایران خودرو در ادامه بیان کرد هم‌اکنون سطح کیفیت محصولات ایران خودرو از متوسط صنعت بالاتر است؛ یعنی 72 درصد از خودروهای این شرکت خودروسازی دارای سطح کیفی 3، 4 و 5 ستاره هستند. وی از مهم‌ترین ارکان اصلاح ساختار مالی ایران خودرو به افزایش تیراژ تولید، تامین نقدینگی سرمایه در گردش، افزایش عرضه محصولات و فروش اموال مازاد اشاره کرد. این مقام مسئول ایران خودرو تاکید کرد در همین راستا یکی از برنامه‌های مهم ما فروش 1 هزار میلیارد تومان از اموال مازاد بود که از ابتدای سال 98 تا به امروز حدود 354 میلیارد تومان آن انجام شده است.

عرضه 3 محصول جدید ایران خودرو به بازار

حسن وفادار در خصوص تولید محصولات جدید در این شرکت خودروسازی بیان کرد رانا سال، دنا پلاس اتوماتیک و پژو 207 پانوراما اتوماتیک به عنوان 3 محصول جدید ایران خودرو خواهند بود که در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه می‌شوند. این مقام مسئول در ایران خودرو افزود از سایر پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت می‌توان به تنوع سوختی محصولات، توسعه خانواده موتور با تکنولوژی بالا با هدف کاهش آلایندگی و مصرف سوخت، توسعه پلتفرم جدید با هدف تولید گسترده محصولات متنوع اشاره کرد.

وفادار تاکید کرد برای بومی‌سازی صنعت خودرو به همکاری دائمی صنعت خودرو با مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان نیاز داریم. وی در پایان خاطرنشان کرد به طور کلی با ابتکار وزارت صنعت 3 میز تخصصی تعمیق ساخت داخل برگزار شد که حدود 85 قطعه با فناوری بالا از محصولات این گروه خودروسازی توسط 39 تولیدکننده داخلی بومی‌سازی گردید که کاهش ارزبری 127 میلیون یورو به صورت سالانه را به همراه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*