سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی به عنوان دوربین اصلی ردمی کی 30 تایید شد

سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی به عنوان دوربین اصلی ردمی کی 30 تایید شد

گوشی ردمی کی 30 در راس تبلیغات این برند چینی قرار گرفته است و حالا مشخص شده که دوربین ۶۴ مگاپیکسلی قدرتمند سونی برای این اسمارت فون جدید اندرویدی در نظر گرفته شده است.

کمپانی ردمی چند وقتی است که به طور ویژه تبلیغات خود را بر روی گوشی جدید ردمی کی سی (Redmi K30) که قرار است هفته آینده رسما معرفی شود، متمرکز کرده است. تا به امروز تعداد زیادی از قابلیت‌های مهم سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی که با پشتیبانی از اینترنت ۵ جی عرضه می‌شود، توسط کمپانی سازنده تایید شده و ما حتی می‌دانیم که قرار است یک نسخه 4G از آن نیز روانه بازار شود.

اما تا به این لحظه اطلاعات مهم درباره دوربین اصلی آن ناشناخته باقی مانده بود و حالا انتشار چند تصویر تبلیغاتی جدید به طور رسمی از سوی کمپانی سازنده این نقاط تاریک را روشن خواهد کرد و می‌دانیم که قرار است یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686  به عنوان دوربین اصلی بر روی گوشی ردمی کی 30 داشته باشد. بنابراین شایعات پیشین که می‌گفتند این گوشی اولین اسمارت فون ردمی با برخورداری از سنسور ۶۰ مگاپیکسلی سونی خواهد بود، صحت نداشتند.

مشخصات دوربین سلفی ردمی کی 30 مشخص نیست

سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی به عنوان دوربین اصلی ردمی کی 30 تایید شد

شیائومی و برند زیرمجموعه آن یعنی ردمی در سال جاری میلادی روند جدیدی را در پیش گرفته‌اند و از طریق شبکه‌های اجتماعی، یک یا دو هفته قبل از رونمایی رسمی، مشخصات مهم محصولات خود را افشا می‌کند. به همین دلیل در حال حاضر ما مهم‌ترین مشخصات گوشی ردمی کی 30 را می‌دانیم و حالا دوربین ۶۴ مگاپیکسلی سونی نیز آخرین قطعه پازل لیست مشخصات این گوشی را تکمیل می‌کند این سنسور قدرتمند با برخورداری از پیکسل‌های دارای ابعاد 1/1.7 اینچی، به همراه یک سنسور مخصوص عکاسی فوق عریض و یک دوربین مخصوص تصویربرداری ماکرو (که اجازه می‌دهد کاربران حتی از فاصله‌ی ۲ سانتی‌متری بتوانند بر روی سوژه فوکوس کنند) دیگر ماژول‌های این دوربین قدرتمند را تشکیل می‌دهند.

احتمالا دوربین چهارم نیز به یک سنسور تشخیص عمق میدان اختصاص خواهد داشت تا شاهد یک سیستم تصویربرداری کامل بر روی گوشی جدید ردمی باشیم. کمپانی سازنده در حال حاضر صحبتی درباره دوربین سلفی نداشته است اما طبق جداول منتشر شده توسط نهاد تنا، احتمالا شاهد یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور تشخیص میدان ۲ مگاپیکسلی در پنل جلوی خواهیم بود.

شیائومی ردمی K30 قرار است در تاریخ دهم دسامبر (۱۹ آذر ماه) به طور رسمی معرفی شود و ما تا چهار روز دیگر می‌توانیم به طور رسمی با این اندرویدی جذاب آشنا شویم.