اپلیکیشن ال جی تینکیو

با قابلیت‌های اپلیکیشن ال جی تینکیو آشنا شوید

اپلیکیشن ال جی تینکیو برای کاربران لوازم خانگی ال جی امکانات زیادی را ارائه می‌دهد تا بتوانند به‌سادگی آنها را کنترل کرده و حضور در یک خانه هوشمند را تجربه کنند.

ال جی الکترونیکس نسخه جدیدی از اپلیکیشن ال جی تینکیو را رونمایی نموده که تجربه کاربری غنی‌تری از خانه هوشمند را برای کاربران فراهم می‌آورد. علاوه بر تجسم استراتژی هوش مصنوعی شرکت مبتنی بر «تکامل، متصل و باز»، اپلیکیشن جدید ال جی تینکیو مدیریت ساده‌تر و یکپارچه لوازم خانگی خانه هوشمند ال‌جی را برایتان فراهم می‌آورد و با توسعه خدماتش، 150 کشور را در برمی‌گیرد.

قابلیت‌های اپلیکیشن ال جی تینکیو

ال جی تینکیو با بهره‌گیری از تکنولوژی تشخیص صدای Google Assistant سعی دارد مناسب‌ترین راه ممکن برای اتصال و ارتباط کاربران با لوازم خانگی تینکیو را فراهم آورد. اپلیکیشن ال جی تینکیو که از ابتدا با نام SmartThinQ روانه بازار شد، اولین اپلیکیشن موبایلی برای لوازم خانه هوشمند است که امکان تشخیص صدا را فراهم آورده و آزادی عمل لازم جهت کنترل و پایش لوازم خانگی در قالب مکالمات صوتی را برای کاربران ممکن می‌سازد.

این اپلیکیشن پیشرفته بر پایه هوش مصنوعی و در قالب خدمات مشتری فعال امکان پشتیبانی اختصاصی را برای کاربران لوازم خانگی هوشمند ال‌جی فراهم می‌کند. به گونه‌ای که مشکلات احتمالی را پیش از وقوع اعلام کرده و امکان حضور سریع‌تر تکنسین‌های شرکت برای رفع مشکل را تسهیل می‌نماید. سرویس Proactive Customer Care با ارائه راهنمایی‌های‌ دقیق و پیشنهادها لازم برای نگهداری لوازم خانگی در حالت عملکرد بهینه، باعث می‌شود تا علاوه بر کارکرد حداکثری، لوازم خانگی عمر مفید طولانی‌تری هم داشته باشند.

مشتریان با استفاده از اپلیکیشن می‌توانند لوازم خانگی هوشمند ال‌جی را به حساب کاربری آمازون خود متصل کرده و با فعال‌سازی سرویس Amazon Dash Replenishment، سفارش و دریافت اقلام گوناگون را به صورت خودکار انجام دهند. محصولات مصرفی متداول مانند قرص ماشین ظرف‌شویی، پودر لباس‌شویی یا نرم‌کننده لباس به صورت خودکار در لیست خریدتان لحاظ می‌شوند تا هنگام نیاز سریعا برایتان ارسال گردند.

LG THINQ با قابلیت‌هایی همچون Smart Care+ و Smart Pairing عملکردهای سفارشی لوازم خانگی را نیز امکان‌پذیر ساخته است. یخچال‌فریزری که با هوش مصنوعی LG THINQ به قابلیت Smart Care+ مجهز شده، با تجزیه‌وتحلیل الگوهای استفاده کاربر سعی می‌کند تا سرویس سفارشی‌شده‌ای در اختیار مشتری بگذارد که هزینه مصرف انرژی را کم کرده و با تنظیم خودکار دما و شرایط ایده‌آل، خوراکی‌ها را به مدت طولانی‌تر و به شکل تازه‌تری نگهداری کند. با استفاده از قابلیت Smart Pairing دستگاه‌های خشک‌کن جدید ال جی از طریق وای فای به ماشین لباسشویی هوشمند ال‌جی وصل می‌شوند تا با دریافت اطلاعات دقیق برنامه شستشو، زمان و شیوه مناسب برای خشک‌کردن لباس را انتخاب کنند. به لطف چنین ابداعات ال جی، مشتریان دیگر نگرانی درباره خرابی لباس‌ها در ماشین لباسشویی یا خشک کن‌ها نخواهند داشت.

RyuHye-jung مدیر اجرایی کسب‌وکار خانه هوشمند ال جی می‌گوید:

LG THINQ نمونه‌ای عالی از چشم‌انداز موردنظر ال جی در ارائه تجربه خانه هوشمند بسیار راحت‌تر و کارآمدتر است؛ و در عین‌حال بر خلاف اغلب محصولات پیشرفته بازار، سعی شده تا استفاده از لوازم خانگی هوشمند ال‌جی چنان ساده باشد که نیازمند هیچ فرآیند آموزش و یادگیری پیچیده‌ای نباشد. ال‌جی همواره سعی کرده تا به جای فناوری، کاربر را در اولویت و مرکز توجه قرار دهد و شیوه تکامل اکوسیستم خانه هوشمند ما مصدق تعهد و التزاممان به این موضوع است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هوشمندی های قبل تو سو تفاهم بودش

  2. چقدر خوبه
    ال جی چرا از بازار ایران بیرووووووون رفتی اخه