گوشی سونی اکسپریا ۳

گوشی سونی اکسپریا ۳ با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ در بنچمارک Geekbench رویت شد

گوشی سونی اکسپریا ۳ (Sony Xperia 3) با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۲ گیگابایت رم در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شد. اکسپریا 3 به عنوان پرچمدار سال 2020 سونی تا چند ماه آینده معرفی خواهد شد.

شایعات زیادی در مورد گوشی سونی اکسپریا ۳ به عنوان پرچمدار سال ۲۰۲۰ شرکت سونی شنیده می‌شود. حالا این گوشی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۲ گیگابایت رم در سایت بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ حضور پیدا کرده است. این تراشه‌ای است که پیشتر نیز شنیده شده بود قدرتبخش پرچمدار آینده‌ی سونی است. با این حال ظرفیت رم آن دو برابر ظرفیت رم گوشی سونی اکسپریا ۱ است.

گزارش‌های گیک‌بنچ 4 در جلوی نام مادربرد این گوشی “Kona” را قرار داده است. Kona کدنام مختص به تراشه‌ی اسنپدراگون 865 شرکت کوالکام است. این گوشی که در آزمون‌های بنچمارک‌گیری رویت شده٬ اجرا کننده‌ی اندروید 10 است. شماره مدل آن نیز PM-1310 است. توجه داشته باشید که شماره مدل اکسپریا 1 سونی نیز PM-122X بود. این گوشی موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز 4261 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 13422 را در آزمون‌های سایت گیک‌بنچ به نام خودش ثبت کند.

گوشی سونی اکسپریا ۳

همانطور که در فهرست منتشر شده توسط سایت SonyMobile می‌توان دید٬ این گوشی در چهار مدل عرضه خواهد شد که بالارده‌ترین مدل آن از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند. سونی شاید به طراحی قاب پشتی خمیده بازگردد. ما شایعاتی را در مورد وضوح QHD نمایشگر این گوشی نیز شنیده‌ایم. در رندری که چندی پیش از این گوشی منتشر شده بود٬ شش ماژول دوربین را می‌دیدیم.

گوشی سونی اکسپریا ۳

گوشی سونی اکسپریا 3 (که در برخی گزارش‌ها آن را با نام اکسپریا 0 نیز شنیده بودیم)٬ یکی از چهار پرچمدار گوشی‌ساز ژاپنی برای سال 2020 خواهد بود. احتمال می‌رود این دیوایس در نمایشگر بزرگ IFA برلین معرفی شود.