رمز دوم پویا

ارسال پیامکی رمز دوم پویا از هفته دوم دی؛ اعتبار رمز دوم ایستا تمدید شد

بر اساس اطلاعیه جدید بانک مرکزی رمز دوم پویا از هفته دوم دی 98 از طریق پیامک برای مشترکان ارسال می‌شود و اعتبار رمز دوم ایستا یا رمز دوم ثابت نیز 15 روز تمدید شد.

بانک مرکزی در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرد طی ماه‌های گذشته شبکه بانکی برای فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف با هدف افزایش امنیت و کاهش کلاهبرداری‌های حوزه تراکنش‌های بدون حضور کارت بانکی به ویژه فیشینگ اقدامات متعددی را انجام داده‌اند و از هموطنان عزیز نیز برای فعال‌سازی رمز پویا کارت بانکی خود تشکر می‌کنیم. در این اطلاعیه تاکید شده است مشترکان بانکی می‌توانند هم‌اکنون برای خرید و پرداخت‌های اینترنتی با رمز دوم یکبار مصرف از طریق اپلیکیشن‌های تولید رمز پویا اقدام کنند.

فعال‌سازی سرویس پیامک برای رمز دوم پویا

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است رمز دوم ثابت یا ایستا برای آن دسته از مشترکان بانکی که تا به امروز رمز دوم یکبار مصرف را فعال نکرده‌اند، همچنان قابل استفاده خواهد بود. از این رو این مشترکان می‌بایست طی روزهای آینده برای نصب اپلیکیشن یا تایید شماره تلفن همراه خود برای دریافت پیامک رمز دوم از طریق بانک خود این مراحل را به انجام برسانند.

بر اساس این اطلاعیه بانک مرکزی، بسیاری از بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری برای افزایش رفاه حال مردم خواهان استفاده از سرویس پیامک برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف شده‌اند که این طرح از هفته دوم دی 98 به تدریج شروع می‌شود و با اتصال بانک‌های مختلف تا پایان دی فراگیر خواهد شد. از این رو آن دسته از افرادی که رمز دوم یکبار مصرف کارت بانکی خود را فعال‌سازی نکردند، می‌توانند فعلا از همان رمز دوم ایستا قبلی استفاده کنند.

دانلود اپلیکیشن دریافت رمز دوم یکبار مصرف یا پویا برای سایر بانک‌ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*