پرچمدار بعدی سونی

پرچمدار بعدی سونی با باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی همراه خواهد شد

سونی در تکاپوی تولید پرچمداری جدید برای معرفی در کنگره جهانی موبایل 2020 است. شایعه شده که پرچمدار بعدی سونی به باتری بزرگ 4400 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد.

پرچمدار بعدی سونی در تاریخ 24 فوریه در نمایشگاه MWC 2020 رونمایی خواهد شد. درحال‌حاضر گفته می‌شود این گوشی به باتری عظیم 4400 میلی‌آمپرساعتی مجهز است که در بین محصولات این شرکت، یک رکورد محسوب می‌شود.

چند روز قبل، مشخص شد که سری بعدی سونی اکسپریا از پنل OLED با وضوح بالای 4K بهره‌مند است. حال، اگرچه این وضوح تجربه بصری بسیار واضحی به همراه خواهد داشت اما جنبه‌های منفی نیز دارد. یکی از آن‌ها افزایش مصرف باتری در مقایسه با نمایشگر‌های Full HD + است.

از همین رو، گزارشات جدید از احتمال حضور باتری بزرگ‌تری نسبت به استاندارد محصولات سونی می‌گویند. در واقع، باتری 4400 میلی‌آمپری نیز در سال 2020 ظرفیت چندان چشمگیری نیست، اما در مقایسه با پرچمداران قبلی این شرکت مانند اکسپریا XZ، اکسپریا XZ2 پرمیوم و اکسپریا 1 تحول بزرگی به‌حساب می‌آید. حداکثر ظرفیت باتری گوشی‌های سونی با وجود نمایشگر‌های بزرگ و پرمصرف، 3540 میلی‌آمپر ساعت بوده است.

پرچمدار بعدی سونی

در خصوص سایر مشخصات سونی اکسپریا جدید، باید به جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 865 اشاره کنیم. این پردازنده به یک مودم دو حالته 5G همراه شده که از شبکه‌های NSA و SA پشتیبانی می‌کند. حضور شبکه 5G در این هندست، احتمالا دلیل دیگری برای افزایش ظرفیت باتری تا بیش از 4000 میلی‌آمپرساعت است. همانطور که می‌دانید این فناوری مصرف باتری زیادی به دنبال دارد.

سرانجام، ما هنوز چیزی در مورد نام رسمی پرچمدار بعدی سونی نمی‌دانیم. این گوشی می‌تواند به عنوان اکسپریا 1.1، اکسپریا 1 2020 یا هر چیز دیگری نامیده شود. اطلاعات کامل این دستگاه به‌زودی در نمایشگاه MWC 2020 منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پردازنده عالی 865،تنها موبایل نمایشگر 4k،باتری عالی4400میلی امپری،طراحی کم حاشیه با حفظ اصالت و در کنارش کیفیت ساخت عالی ،نمایشگر 6.6اینچی و ضخامت کم8.1میلی متری و طول ارتفاع 168که هم ارتفاع گوشی سامسونگ اس20الترا هست
    و بدون استفاده از ناچ همگی نشان از ورود و بازگشت سونی به بازار رقابت هست

  2. اگه بزاره عالی میشه سونی مدیریت خوبی تو مصرف باتری داره.