فاکس کان ویروس کرونا

فاکس‌کان: تولیدات آیفون تحت تأثیر ویروس کرونا قرار نخواهد گرفت

فاکس‌کان به عنوان یکی از شرکای اصلی اپل بیانیه‌ای صادر کرده است و اطمینان داده که تدابیری اندیشیده شده است تا به تولیدات آیفون در نتیجه شیوع ویروس کرونا خدشه‌ای وارد نشود.

دیروز اخباری منتشر شده بود که تولید آیفون‌های اپل به خاطر انتشار ویروس کرونا و برپا شدن شرایط قرنطینه در استان هوبی چین ممکن است با مشکل مواجه شود. اما امروز شرکت فاکس‌کان به صورت رسمی اعلام کرد که به تعهدات خود عمل خواهد کرد و تولیدات آیفون تحت تأثیر شیوع کروناویروس قرار نخواهد گرفت.

شرکت فاکس‌کان یک کارخانه بزرگ در ووهان (مرکز شیوع ویروس کرونا) دارد، اما این مرکز به خاطر برنامه‌های تعطیلات در حال حاضر فعالیت نمی‌کند و تا زمانی که ساعات کاری استاندارد از سر گرفته نشود، کارکنان به سر کار باز نخواهند گشت.

در حال حاضر، مردم هنوز مشغول جشن و تعطیلات سال نو هستند. بنابر اعلام دولت کشور چین، برای کنترل گسترش ویروس کرونا، تعطیلات تا دوم فوریه ادامه خواهد داشت.

با توجه به بلاتکلیفی شرایط در چین و همه‌گیری این ویروس جدید، اپل چشم‌انداز درآمدی خود را وسیع‌تر از حد معمول گزارش داده است. تیم کوک در همین رابطه به خبرگزاری رویترز گفته است: «با شرایط جدیدی روبرو هستیم و همچنان به جمع‌آوری داده‌ها و رصد کردن دقیق شرایط فعلی ادامه می‌دهیم.»

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*