قیمت پلی استیشن 5

براساس برخی شایعات قیمت پلی استیشن 5 حدود 450 دلار خواهد بود

بنابر گزارش شرکت بلومبرگ ساخت پلی استیشن 5 برای سونی تقریبا 450 دلار هزینه خواهد داشت و با توجه به ارجحیت سود نرم‌افزار بر سخت‌افزار در زمینه تولید و عرضه کنسول در وهله اول، انتظار می‌رود قیمت پلی استیشن 5 در حدود 450 دلار باشد.

زمانی که سونی وبسایت رسمی اطلاع‌رسانی در مورد پلی استیشن 5 را راه‌اندازی کرد بسیاری از اصحاب رسانه انتظار داشتند حداقل یک اطلاعیه رسمی در خصوص زمان رونمایی از PlayStation 5 را شاهد باشید، اما این‌چنین نشد و هیروکی توتوکی، مدیرعامل سونی، اعلام کرد آن‌ها فعلا آماده رونمایی رسمی و کامل از پلی استیشن 5 نیستند. با استناد بر اطلاعات منتشر شده توسط شرکت بلومبرگ سونی در حال حاضر برای ساخت هر عدد پلی استیشن 5 باید چیزی در حدود 450 دلار هزینه کند و حافظه SSD و پردازنده کنسول از گران‌ترین قطعات آن هستند. با در نظر گرفتن اینکه در زمان عرضه پلی استیشن 4 سونی از سود سخت‌افزار چشم‌پوشی کرد و کنسول خود را با قیمت 399 دلار روانه بازار کرد، درحالی که با احتساب هزینه بسته‌بندی و جابه‌جایی PlayStation 4، این شرکت ژاپنی مجبور بود بیش از 400 دلار هزینه کند! در نتیجه می‌توان قیمت پلی استیشن 5 را چیزی بین 450 تا 470 دلار متصور شد.

همچنین بلومبرگ ادعا می‌کند در زمان عرضه پلی استیشن ۵ شاهد چند بازی بین نسلی و مشترک بین کنسول جدید سونی و پلی استیشن 4 خواهیم بود. این ادعا با صحبت‌های جیسون شرایر، سردبیر بخش اخبار وبسایت معتبر کوتاکو در تضاد است؛ زیرا شرایر متعقد بود بازی‌های هنگام عرضه پلی استیشن 5 بین نسلی نخواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. والا عالیه فقط جی پی یوش جدا حدود 1000دلاره

  2. خوبه ارزونه اگ این قیمت باشه راحت میشه خریدش

  3. 500دلار هم باشه ارزش داره
    #سونی امپراطور تکنولوژی