کیا سورنتو 2021

کیا سورنتو 2021 معرفی شد؛ آشنایی با نسل جدید Kia Sorento

کیا سورنتو 2021 قبل از رونمایی رسمی در نمایشگاه ژنو، معرفی شد. نسل جدید Kia Sorento نسبت به قبل با تغییرات زیادی همراه شده است. در ادامه با مشخصات این کراس اوور کره‌ای آشنا می‌شویم.

قرار است نسل جدید کیا سورنتو در نمایشگاه ژنو به صورت رسمی به معرض نمایش درآید، اما اکنون شرکت کره‌ای کیا نخستین تصاویر رسمی نسل جدید سورنتو را منتشر کرد. در نسل جدید طراحان به صورت گسترده ظاهر بیرونی، درونی و حتی زیرساخت خودرو را تغییر داده‌اند. در نسل جدید سورنتو شاهد جلوپنجره پوزه ببر هستیم که ادغام هماهنگی را با چراغ‌های جلو و دی‌لایت‌های LED دارد که نتیجه آن ایجاد ظاهری جسورانه بوده است. کیا اعلام کرد در این نسل کاپوت نسبت به قبل کشیده‌تر شده و ستون‌های A نیز اکنون 30 میلی‌متر بیشتر از محور جلو فاصله دارند.

مشخصات کیا سورنتو 2021 

کیا سورنتو 2021

کیا سورنتو 2021 در ظاهر جانبی از طراحی تیز پنجره سوم در کنار تریم تزیینی نقره‌ای روی ستون C و گلگیر جلو بهره می‌برد. طبق اعلام شرکت کیا، فاصله محوری خودرو افزایش پیدا کرده و طراحان اوورهنگ‌های جلو و عقب را نیز کوتاه‌تر کرده‌اند. در بخش عقب شاهد چراغ‌های عمودی دو تکه هستیم. از سایر ویژگی‌های این کراس اوور کره‌ای می توان به تریم نقره‌ای رنگ روی سپر نوشته SORENTO و اسپویلر روی سقف اشاره کرد.

کیا سورنتو 2021

کابین نسل جدید سورنتو نسبت به قبل در سطح بالاتری قرار گرفته است و در همین رابطه شرکت کیا اعلام کرد این خودرو از سه ردیف صندلی با فضای بار بسیار وسیع بهره می‌برد که همین موضوع این محصول را به یکی از جادارترین خودروهای شرکت کیا تبدیل کرده است. در کابین شاهد صفحه‌آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی هستیم که در کنار آن یک نمایشگر 10.12 اینچی لمسی برای سیستم اطلاعاتی سرگرمی دیده می‌شود و در زیر آن نیز دریچه‌های عمودی تهویه قرار دارند. از سایر ویژگی‌های کابین می‌توان به تودوزی چرمی دو رنگ و نورپردازی داخلی رنگارنگ اشاره کرد.

کیا سورنتو 2021

طراحان روی کنسول مرکزی سورنتو از یک انتخابگر دنده به شکل چرخان استفاده کرده‌اند و همچنین یک انتخابگر دیگر به همین شکل در ابعاد کوچکتر برای تغییر حالات رانندگی در نظر گرفته شده است. البته همچنان کنترل سیستم تهویه به کمک دکمه‌های فیزیکی انجام می‌شود. برای گرم‌کن و تهویه صندلی‌های جلو نیز دکمه‌های مستقلی وجود دارد که روی کنسول مرکزی نصب شده‌اند. کیا اعلام کرد سورنتو 2021 تکنولوژیک‌ترین محصول این شرکت کره‌ای خواهد بود که تا به امروز ساخته شده است.

کیا سورنتو 2021

شرکت کره‌ای کیا تاکنون در مورد مشخصات فنی کیا سورنتو 2021 جزئیاتی را منتشر نکرده است، اما تصویر جاسوسی که اخیرا از این خودرو گرفته شده است، نشان می‌دهد بر روی خودرو ECO Hybrid درج شده و از این موضوع حکایت دارد که این خودرو با قوای محرکه هیبریدی اپتیما و موتور 2 لیتری توربو نیز ارائه می‌شود. این خودرو طی ماه‌های آینده در نمایشگاه ژنو به صورت رسمی معرفی خواهد شد و در آن زمان می‌توانیم اطلاعات بیشتری از این خودرو به دست آوریم. گفتنی است این خودرو قرار است تا پایان سال 2020 در بازارهای جهانی عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طراحی داخلش مثل هتل میمونه