سریال های پیشنهادی

سریال های پیشنهادی گجت نیوز برای نوروز 1399

برای سرگرم شدن طی تعطیلات نوروز در شرایط عادی گزینه‌های بی‌شماری پیش روی ما قرار دارد، اما در نوروز 1399 اوضاع کمی متفاوت خواهد بود؛ زیرا مجبوریم در خانه بمانیم و حتی دید و بازدیدهایمان را هم محدود کنیم! به همین خاطر در این مطلب به معرفی سریال های پیشنهادی گجت نیوز برای تماشا در ایام نوروز پرداخته‌ایم.

طی سال‌های اخیر آثار تلویزیونی و تولیدات سرویس‌های آنلاین پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند و از جنبه‌های هنری، سودآوری و نوآوری در بعضی موارد حتی از آثار سینمایی تراز اول هم پیشی گرفته‌اند و همین عوامل سبب شده اقبال عمومی برای تماشای سریال‌ها و مینی سریال‌ها بسیار بیشتر شود. در این مطلب تصمیم گرفتیم چند سریال جمع‌وجور و مناسب برای برای تماشا در ایام نوروز  و گذر از این قرنطینه خانگی ناخواسته به شما پیشنهاد بدهیم تا در این روزهای نه‌چندان دوست‌داشتنی، کمی از واقعیت‌ها دور شویم و سری به دنیای هنر بزنیم. شایان به ذکر است در این فهرست از معرفی آثار بسیار شناخته شده مانند بازی تاج و تخت، بریکینگ بد، فرندز و… صرف نظر شده است و تمرکز ما بر انتخاب مینی سریال‌ها یا سریال‌هایی که قادرند حس و حال خوبی برای بیننده رقم بزنند بوده است. همچنین جدای از آثاری که به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم در انتهای مطلب پنج سریال دیگر نیز ذکر کرده‌ایم که بد نیست آن‌ها را هم تماشا کنید. این شما و این هم لیست سریال‌های پیشنهادی گجت نیوز برای تماشا در تعطیلات نوروزی.

سریال های پیشنهادی

سریال Big Little Lies – دروغ‌های کوچک بزرگ

سریال Big Little Lies از همان ابتدای معرفی به واسطه تیم بازیگری و سازنده سریال برایم جذاب و قابل توجه بود، اما پس از دیدن این ساخته HBO تقریبا شگفت‌زده شدم؛ زیرا پس از سه یا چهار قسمت دروغ‌های کوچک بزرگ خیلی بیشتر از آنچه تصویر می‌کردم من را گرفتار خود کرد و هرچه قصه پیش رفت، بیشتر با شخصیتها انس گرفتیم و داستان جذاب‌تر شد. سریال دروغ‌های کوچک بزرگ براساس رمانی به همین نام، نوشته لیان موریارتی ساخته شده است که شخصیت‌های اصلی آن چند زن هستند که هر کدام درگیری و مشکلات شخصی خود را دارند. ماجرا اینگونه شروع می‌شود، یک قتل رخ داده، اما قاتل مشخص نیست. در ابتدا همه چیز کمی گنگ به نظر می‌رسد، اما رفته رفته همه تکه‌های این دومینو کنار یکدیگر ردیف می‌شوند و به یک پایان‌بندی درجه یک می‌رسیم. دروغ‌های کوچک بزرگ در ابتدا قرار بود یک فصل و تنها 7 قسمت داشته باشد، اما پس از درخشش این مجموعه در مراسم امی و استقبال بالای بینندگان از این اثر، فصل دوم این مجموعه تقریبا با همان تیم بازیگری ساخته و چندی قبل پخش شد.

سریال های پیشنهادی

سریال Black Mirror – آینه سیاه

آینه سیاه یک مجموعه آنتولوژی پیرامون موضوعات مختلف اجتماعی و معاصی بشر امروز است که در یک فضای تخیلی و تا حدودی روانشناسی شده قصه خود را روایت می‌کند. برای معرفی Black Mirror بگذارید یک نقل قول کنم از چارلی بروکر، خالق سریال: «اگر تکنولوژی مخدر است و انسان را نشئه می‌کند پس دقیقاً، اثرات جانبی این ماده مخدر چیست؟ این فضای بین لذت و ناآرامی جایی است که آینه سیاه، سریال درام/علمی تخیلی جدید من، قرار است درباره‌اش حرف بزند. آینه سیاه همان چیزی است که شما روی هر دیوار، هر میز، کف هر دست، صفحه نمایش سرد و براق تلویزیون، مانیتور، و گوشی‌های هوشمند می‌بینید. آینه سیاه سریالی است که درست مثل یک آینه، سیاهی وجود انسان را به شما نشان خواهد داد.»

با توجه به حرف‌های بروکر قاعدتا باید متوجه شده باشید که سریال Black Mirror چطور اتمسفری دارد. این سریال با تمرکز بر آثار مخرب تکنولوژی بر انسان‌ها، طی قسمت‌های متعددی ویژگی‌های فطری و اخلاقی انسان را زیر ذره‌بین می‌برد و اگر برای گذران تعطیلات نوروزی خود به دنبال یک سریال هستید که با بی‌پروایی این موضوعات را تصویر بکشد، از Black Mirror غافل نشوید.

سریال های پیشنهادی

سریال Sharp Objects – چیزهای تیز

سریال چیزهای تیز محصول شبگه اچ‌بی‌او و برگرفته از رمانی با همین نام نوشته گیلیان فلین است. دیوید فینچر با فیلم تحسین برانگیز دختر گمشده در سینما موجی پیرامون شخصیت‌های زن پیچیده و خطرناک آغاز کرد که باعث شد فیلم‌سازان و فیلم‌نامه نویسان بیشتری به سراغ چنین موضوعاتی بروند و پس از آن هر ساله یک یا چند اثر را مشاهده می‌کنیم که شخصیت اصلی آن یک زن بوده و با خباثتی ذاتی دست به انجام اعمال شرورانه‌ای می‌زند. تصور می‌کنم مجموعه دروغ‌های کوچک بزرگ شروع کننده چنین موجی در دنیای تلویزیون بود و حالا HBO با مجموعه چیزهای تیز اثر درجه یک دیگری در این سبک ارائه کرده است. کمیل پریکر (با بازی امی آدامز) خبرنگار جوانی است که از نوعی مازوخیسم رنج می‌برد و از کودکی با آسیب رساندن به خود بیگانه نبوده است. کمیل از طرف سردبیر روزنامه‌اش ترغیب می‌شود تا در مورد قتل هولناکی که در شهر زادگاهش به وقوع پیوسته مطلبی بنویسد، اما کمیل نمی‌تواند این گزارش را بدون سرک کشیدن به گذشته و دوران نوجوانی خود به سرانجام برساند. دو مسئله سریال Sharp Objects را از آثار هم‌سبک متمایز می‌کند، نخست فیلم‌نامه ناب این مجموعه بوده که به زیبایی روابط زنانه را ترسیم می‌کند و شخصیت‌هایش را آن‌طور که شایسته است به جلو می‌برد و دوم اینکه بازی بازیگران، خصوصا آدامز بسیار قابل تحسین است و سبب می‌شود شما در برخی موارد هم‌زادپنداری کاملی با او داشته باشید.

سریال های پیشنهادی

سریال Shameless – بی‌شرم

نوبتی هم باشد باید برسیم به تنها مجموعه طنز حاضر در میان سریال های پیشنهادی گجت نیوز برای نوروز 1399. سریال Shameless از آن مجموعه‌های تلویزیونی است که اگر از دیدن چند قسمت ابتدایی آن خسته نشوید یا حداقل تا انتهای فصل نخست ادامه بدهید، احتمالا شیفته آن خواهید شد و کمتر کسی از دوست‌داران آثار طنز را می‌توان یافت که پس چند ساعت فرصت دادن خانواده گلکر شیفته آن‌ها نشده باشد! سریال شیملس روایتگر زندگی خانواده‌ای معمولی از طبقه کارگر جوامع غربی است که بیشتر بر جنبه‌های خانوادگی و تاثیر برخی اعتیادها و رفتارها بر دنیای دیگران تمرکز می‌کند. فرانک گلکر مردی دائم‌الخمر بوده که 6 فرزند دارد، اما هیچ‌گاه پدر مناسب یا حتی قابل قبولی برای آن‌ها نبوده و به نوعی فرزندانش را به امان خدا رها کرده است! تا به امروز 10 فصل از این سریال پخش شده و بر اساس اعلام رسمی شبکه شوتایم، در سال جاری میلادی داستان خانواده گلکر در فصل یازدهم خاتمه می‌یابد؛ درنتیجه تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای شروع کردن این مجموعه است.

سریال های پیشنهادی

مینی سریال چرنوبیل جدیدترین اثر در میان سریال های پیشنهادی گجت نیوز برای تماشا در ایام نوروز 1399 است

سریال چرنوبیل – Chernobyl

در روزهایی که فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت باعث شده بود برخی از دوست‌داران این مجموعه از شبکه HBO حسابی آزرده خاطر باشند و ناراحتی خود در مورد پایان‌بندی بازی تاج و تخت را به هر شکلی ابراز کنند، مینی سریال چرنوبیل حکم یک جان دوباره را برای اچ‌بی‌او داشت و باری دیگر نشان داد این شبکه کانادایی کار خود، یعنی تولید سریال‌های تراز اول را به خوبی بلد است و با مجموعه پنج قسمتی Chernobyl همه توجهات دنیای سینما و تلویزیون را به سمت خود جلب کرد. این سریال فاجعه هسته‌ای چرنوبیل که در آوریل 1986 در جمهوری شوروی سوسیالیستی اوکراین و تلاش‌های پاک‌سازی بی‌سابقه‌ای که به دنبال آن رخ داد را به تصویر می‌کشد.  اگر به سریال‌های درام-تارخی علاقه دارید و چنین اتفاقی برای شما جذاب است، همین امروز به تماشای سریال Chernobyl بنشینید!

سایر سریال های پیشنهادی گجت نیوز برای تماشا در ایام نوروز

  • سریال Rick and Morty
  • سریال The Handmaid’s Tale
  • سریال Fargo
  • سریال Sherlock
  • سریال Seinfeld

نظر شما در مورد این سریال‌ها چیست؟ سریال های پیشنهادی شما برای این ایام کدامند؟ نظرات خود در این خصوص را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. جدیدا چزنوبیل رو شروع مردم ببینین اش جالبه
    یه حال و هوایی کرونایی خاصی داره

  2. خیلی ممنون از اطلاع رسانی تون
    کسی که دنبال سریال باشه خود اش پیدا میکنه
    با این حجم از اینترنت و این سرعت داغون اش کی حال و حوصله دانلود و نگاه مردن سریال رو داره

  3. به همه دوستان این سریال رو Black Mirror پیشنهاد میکنم

  4. نگاه کردن سریال واقعا سخته مخصوصا اگه سریال خارجی باشه
    باید دانلود کنی نسخه زیر نویس بگیری و هزار تا درد سر دیگه من ترجیح میدم همین سریال هایی که تلویزیون پخش میکنه رو نگاه کنم

  5. والا کسی مگر عقلش رو از دست داده باشه سریال دانلود کنه و نگاه کنه

    سریال رو بهتره از سری شبکه های جم تی وی نگاه کرد، البته همه سریال ها هم به خوبی دوبله شدند و صحنه های اروتیک هم طوری خلاصه شدند که در خانه های ایرانی، اعضای خانواده شرمگین نشوند

    سریالی که از تلویزیون پخش میشه و شما دنبالش می کنی، به زندگیتون ریتم میده

    فیلم های سینمایی رو باید دانلود و نگاه کرد، اون هم فقط بر حسب علاقه به اون فیلم، وگرنه در هر ۲۴ ساعت، بیش از ۲۰۰ فیلم سینمایی پخش میشه!!!

    با سپاس

  6. american horror story هم سریال ترسناک خوبیه در سبک انتولوژی

  7. من شخصا سریال پیکی بلایندرز رو پیشنهاد میکنم
    موقع دیدن اش آدم احساس خستگی نمیکنه

  8. واکینگ دد و بریکینگ بد

  9. Atlanta
    Boys
    Fleabag
    Money hilst
    The wire
    Yellow stone
    Mr.robot
    Bandofbrothers
    True drictive
    You
    این سریال ها خم سریال های خیلی خوبین حتما نگاه کنید

  10. سریال چیزهای تیز نمیدونم قصدشون از ساخت این سریال چی بوده ولی اصلا خوب در نیومده.به جای اینکه معمایی و راز الود باشه بیشتر اعصاب خورد کن شده.کاری به تم سریال ندارم که مثلا پیامش برابری جنسی یا هر چیز دیگه ایه.بالاخره شما درباره هر چی بخواین بسازین باید خوب بسازین.هیچ چیز جالبی راجب سریال وجود نداره توصیه به دانلود نمیکنم هر چند برای اینکه بتونم نظر بدم تا اخرشو دیدم

  11. سریال آینه‌ها ی سیاه به طور کلی به عوارض مخرب اینترنت و تکنولوژی در اینده میپردازه و بنظر من سریال ترسناکیه
    حتما پیشنهاد میکنم ببینید
    احتمالا برنامه نویسا گیک ها و هکرها و علاقمندان به تکنولوژی بیشتر با این سریال حال کنن

  12. سریال دروغ های کوچک و بزرگ سریال خوبیه
    برشی از یک قسمت از یک زندگی واقعی در جامعه انسانی ست
    در جریان داستان زن ها و مردهایی که بهم خیانت میکنن..
    درکل بسیار خوب پرداخته شده مشکلاتی که در اکثریت جوامع اتفاق میوفته و مختص یک فرهنگ خاص نیست به همین دلیل بیننده به راحتی میتونه هم ذات پنداری کنه و از سریال که هم درام هستش هم معمایی با کمی طنز لذت ببره