حالت عکاسی ۵۰ مگاپیکسلی به کمک هوش مصنوعی در آپدیت جدید به سری هواوی پی ۴۰ اضافه می‌شود

حالت عکاسی 50 مگاپیکسلی هوشمند به گوشی های سری هواوی پی 40 اضافه شد

سری هواوی پی 40 آپدیت جدیدی دریافت کرد‌ه‌اند که حالت عکاسی 50 مگاپیکسلی هوشمند – AI 50MP Mode به کمک هوش مصنوعی را به آنها اضافه می‌کند.

از ساعاتی پیش انتشار آپدیت نرم افزاری جدید سری گوشی های هواوی پی 40 (شامل مدل‌های پی 40، پی 40 پرو و پی 40 پرو پلاس) مبتنی بر رابط کاربری EMUI 10.1.0.122 آغاز شده است که قابلیت‌های جدیدی به نرم‌افزار دوربین پرچمداران حال حاضر هواوی اضافه می‌کند. حالت عکاسی 50 مگاپیکسلی هوشمند با ارتقای کیفیت از طریق هوش مصنوعی یکی از این ویژگی‌های جدید است. در واقع اگر این حالت را فعال کنید، هوش مصنوعی به کمک دوربین اولترا ویژن ۵۰ مگاپیکسلی Huawei P40 به مدت 3 ثانیه شروع به تصویربرداری می‌کند و درست مشابه حالت عکاسی نایت مود ،چندین تصویر از سوژه گرفته می‌شود و با ترکیب آنها یک عکس نهایی با کیفیت بسیار قابل توجه به دست می‌آید.

در واقع هرکدام از پیکسل‌های این تصویر نهایی از تصاویر متعددی که در طول سه ثانیه گرفته شده‌اند، برداشته می‌شود و با ترکیب آنها تصویری به دست می‌آید که در حالت عادی قابل ثبت نیست. در تصویر بالا شما می‌توانید تفاوت حالت عکاسی ۵۰ مگاپیکسلی به کمک هوش مصنوعی و حالت 50 مگاپیکسلی استاندارد را مشاهده کنید. زمانی که بر روی تصویر به اندازه کافی بزرگنمایی کنید، می‌بینید که هوش مصنوعی کاملا وضوح تصویر را افزایش داده و دیگر افت کیفیتی در سوژه و متون دیده نمی‌شود.

حالت عکاسی 50 مگاپیکسلی هوشمند دوربین هواوی پی 40 تنها در چین منتشر شده است

گوشی های سری پی 40 هواوی از دوربین اولترا ویژن با رزولوشن 50 مگاپیکسل برخوردارند که قابلیت ثبت تصاویر عریض با گشودگی دیافراگم f/1.9 را دارد و تا به امروز از بزرگترین سنسور CMOS در دنیای اسمارت فون ها بهره می‌برد. البته در حال حاضر این آپدیت تنها در داخل کشور چین قابل دریافت است و مشخص نیست که به‌روز‌رسانی جدید هواوی P40 چه زمانی برای کاربران سایر نقاط جهان نیز عرضه خواهد شد؛ در ضمن اعلام نشده است آیا کاربران گوشی آنر 30 پرو پلاس نیز در آینده آن را دریافت خواهند کرد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اون عکسی که برای مقایسه گذاشته بودین واقعا عالی بود
    میشد خیلی راحت تفاوت ها رو درک کرد