گوشی گیمینگ ریلمی ایکس 50 پرو پلیر

گوشی گیمینگ ریلمی ایکس 50 پرو پلیر با یک سیستم خنک کننده پیشرفته معرفی شد

گوشی گیمینگ ریلمی ایکس 50 پرو پلیر – Realme X50 Pro Player با سخت افزار قدرتمند، سیستم خنک کننده پیشرفته و قیمت مناسب معرفی شد.

امروز، روز بزرگی برای ریلمی بود. این شرکت از چندین محصول در چین شامل 3 گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. یکی از این محصولات، گوشی گیمینگ ریلمی ایکس 50 پرو پلیر است؛ یک گوشی که از بدنه‌ی نسخه معمولی ایکس 50 پرو، اما قابلیت‌های سخت افزاری تقویت شده بهره می‌برد.

امکانات بی‌شمار در ریلمی ایکس 50 پرو پلیر

بسیاری از قابلیت‌های پرچمداران در این گوشی وجود دارد. از آن‌ها می‌توان به چیپست اسنپدراگون 865 با پشتیبانی از شبکه 5G، نمایشگر 6.44 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 90 هرتز و رم LPDDR5 با حافظه UFS 3.0 اشاره کرد.

گوشی گیمینگ ریلمی ایکس 50 پرو پلیر

این گوشی اکنون به فناوری HyperBoost 3.0 مجهز است که می‌تواند عملکرد همه چیز، از حافظه گرفته تا چیپست و قدرت باتری را افزایش دهد تا تجربه گیمینگ مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. این بدان معنا نیست که هیچ نوتیفیکیشنی به نمایش در نمی‌آید و یا اپلیکیشن‌ها در پس زمینه اجرا نمی‌شوند. هرچند سرویس‌های موقعیت مکانی غیر فعال می‌شوند.

گوشی گیمینگ ریلمی ایکس 50 پرو پلیر

باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌تواند در عرض 35 دقیقه از شارژ 0 به 100 درصد برسد. این درحالیست که فقط با 3 دقیقه شارژ گوشی، شما می‌توانید یک ساعت مکالمه کنید. HyperBoost 3.0 همچنین جابجایی بین Wi-Fi به LTE یا 5G بدون تأخیر را به ارمغان بیاورد. پس در هنگام اجرای بازی‌های آنلاین نگرانی از این بابت نداشته باشید. ریلمی همچنین گوشی ریلمی ایکس 50 پرو پلیر را با ظرفیت‌های خنک کننده پیشرفته همراه کرده است. این گوشی دارای ورقه‌های گرافیتی بین باتری و پنل پشتی است تا به اتلاف گرما و ارائه‌ی بازی بهینه شده کمک کند.

گوشی گیمینگ ریلمی ایکس 50 پرو پلیر

در پشت این گوشی، دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی در مدل معمولی، در این نسخه گیمینگ به 48 مگاپیکسلی تنزل پیدا کرده است و یک دوربین تله فوتو نیزدر کنار آن حضور دارد. در جلو نیز دوربین سلفی دوگانه 32 + 8 مگاپیکسلی به 16 + 2 مگاپیکسلی تنزل پیدا کرده است.

ریلمی این گوشی را در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد کرد. پیکربندی حافظه آن شامل 6 گیگ رم + 128 گیگ حافظه، 8 گیگ رم + 128 گیگ حافظه و 12 گیگ رم + 128 گیگ حافظه است که به ترتیب 380، 420 و 460 دلار قیمت خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چقدر خوبه که توش به خنگ کننده ام به کار بردن دیگه مشکلات داغ کردن کوشی. و نداریم

  2. تو بازار جهانی این گوشی ۶۰۰ یورو و پوکو ۵۰۰ یورو
    هرجور حساب کنی پوکو ارزشش بیشتره

  3. سرعت شارژ که عالیه…. اگر عمر باتری هم بالا باشه خیلی خوبه

  4. چه قدر مفته ۴۵۰ دلار برای خرید ولوت ۳۰۰ دلار تازه باید گداشت روش و استپدراگون ۷۶۵ بگیری که نسبت به این کم ارزش تره فهمیدی
    بعدشم آدم های باشعور به علاقه های دیگران بی احترامی نمیکنه شاید کس دیگه دوست شیایومی هواوی و ریلمی بگیره وک دیگه سونی تو که میای اینجا ادعای باشعور میکنی هنوز اینو جزء باشعور بودن میدونی
    اتفاقا شخص متشخص با تحقیق و پرس و جو به این نتیجه میرسه که گوشی های چینی بهترن پس اینقدر زرت و پرت و چرت و جفنگیات و اراجیف تحویل مردم نده

  5. ادم چقدر باید نادان و مغز گندیده باشه بیاد به این گوشی چینی بدرد نخور 450دلار بده
    این گوشی مفتش هم گرونه
    کلا گوشی های چینی بدرد بچه های مهدکودک میخوره
    والا برای متشخص و با شعور نباید از گوشی های بنجل چینی استفاده کنه