بازی Destiny 3

بازی Destiny 3 به این زودی‌ها ساخته نخواهد شد

استودیوی بانجی رسما اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای ساخت بازی Destiny 3 – دستنی 3 ندارد و قصد دارد تمام تمرکز خود را بر روی توسعه قسمت دوم قرار دهد.

در حالی که تصور می‌شد ساخت بازی Destiny 3 در فهرست برنامه‌های آتی استودیوی بانجی قرار دارد اما آن‌ها اخیرا اعلام کرده‌اند که چنین چیزی واقعیت ندارد و اولویت‌های آن‌ها چیز دیگری است.

استودیوها و شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ همانند اکتیویژن یا EA معمولا قسمت جدید بازی‌های پرطرفدارشان را به صورت سالیانه عرضه می‌کنند و کمتر پیش می‌آید که یک استودیو، این مدل تجاری را کنار بگذارد. اما استودیوی بانجی تصمیم گرفته برخلاف جریان حرکت کند و به جای ساخت عناوین جدید، به گسترش بازی دستنی 2 پرداخته و آن را به تکامل برساند.

بازی Destiny 3 تا چند سال آینده تولید نخواهد شد

شرکت بانجی به صورت رسمی اعلام کرد که فعلا قصد ساخت بازی Destiny 3 را ندارد و حداقل تا چندین سال آینده نباید منتظر این بازی باشید. آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا تمام تمرکز خود را بر روی قسمت دوم قرار دهند.

بازی Destiny 3

به گفته این استودیو، آن‌ها حتی از ساخت قسمت دوم هم رضایت ندارند زیرا باعث ریزش مخاطبان مجموعه شد و یک سال طول کشید تا بتوانند مشکلات اثر را رفع کنند. این حرکت همچنین باعث از دست رفتن پیشرفت‌های بازیکنان (در قسمت اول) شد و به تجربه آن‌ها لطمه وارد کرد. شرکت سازنده تصمیم گرفته است تا این اشتباهات را با ساخت قسمت سوم تکرار نکند و با توسعه و بهبود قسمت دوم، علاوه بر حفظ مخاطبان فعلی و جلب اعتماد آن‌ها، بازی دوستان بیشتری را به دنیای این بازی بکشاند.

پابجی وعده داده است که این بازی تا چندین سال آینده به صورت متوالی، به روز رسانی خواهد شد و حداقل سه بسته الحاقی بزرگ برای بازی منتشر می‌شود. اکسپنشن Beyond Light مدتی قبل انتشار یافت و بسته الحاقی The Witch Queen در سال 2021 عرضه می‌شود. اکسپنشن سال 2020 فعلا به شکل موقت، Lightfall نام دارد و هنوز جزئیات دقیقی از آن در دست نیست. با اینکه عدم ساخت قسمت سوم کمی ناامید کننده به نظر می‌رسد اما بدون شک طرفداران فعلی مجموعه از این اتفاق خوشحال خواهند شد؛ خصوصا آن‌هایی که مجبور به ترک قسمت اول شدند و برای قسمت دوم صدها ساعت وقت صرف کرده‌اند.

بازی Destiny 2 هم‌اکنون به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی (استیم)، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حیف اش این بازی خیلی بازی خوب و جالبیه