بازی Crash Bandicoot 4

بازی Crash Bandicoot 4 این هفته رونمایی می‌شود

در اتفاقی غیرمنتظره، جزئیات و تصاویر بازی Crash Bandicoot 4 – کراش باندیکوت 4 لو رفت. تا پیش از این هم شایعاتی پیرامون قسمت جدید بازی کرش منتشر شده بود.

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی کراش باندیکوت 4 با نام کامل Crash Bandicoot 4: It’s About Time کمتر از 6 ماه دیگر برای نسل فعلی کنسول‌ها عرضه می‌شود و یک اثر میان نسلی به حساب می‌آید.

بازی Crash Bandicoot 4 در راه است

شرکت اکتیویژن از مدتی قبل، وعده ساخت نسخه جدیدی از مجموعه کراش را داده بود و قصد داشت از آن در یک موقعیت مناسب رونمایی کند اما سازمان رده ‌بندی بازی‌های ویدئویی کشور تایوان، به شکل تصادفی از آن پرده برداشت. آن‌ها بازی را برای کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان رده بندی کرده‌اند و در کنار آن، توضیحی از بازی نیز منتشر شده است.

در توضیحات بازی آمده که کراش در سال 1998، در جزیره خود در حال گشت و گذار است که ناگهان ماسک تازه‌ای را پیدا می‌کند. این ماسک هم از نوع کوانتومی بوده و ظاهرا آکو آکو (Aku-Aku) را می‌شناسد. با ورود ماسک‌های دیگر و ظاهر شدن ناگهانی یک شکاف کوانتومی، کراش تصمیم می‌گیرد به بُعدها و زمان‌های مختلف سفر کرده و جلوی باعث و بانی این اتفاقات را بگیرد. تصویر جلد بازی هم فاش شده که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

بازی Crash Bandicoot 4

به نظر می‌رسد که قسمت جدید، یک اثر ماجراجویی پیرامون سفر در زمان باشد و نام بازی هم به همین مسئله اشاره دارد. شایعات پیرامون قسمت جدید از تعطیلات کریمس سال گذشته میلادی آغاز شد، جایی که تعدادی از یوتیوبرها و استریمرهای مشهور، اسباب‌ بازی‌های کریسمسی جذابی در رابطه با کراش دریافت کردند. شرکت اکتیویژن این کار را در سال 2018 هم انجام داده بود و دقیقا پس از آن، بازی Crash Team Racing به صورت رسمی معرفی شد.

پس از آن شایعه شد که قسمت جدید بازی در جریان مراسم جوایز بازی 2019 رونمایی می‌شود که این اتفاق هم رخ نداد. سپس شیوع کرونا ویروس باعث تاخیر خوردن بازی‌های ویدیویی شد و معرفی قسمت چهارم برای مدت بیشتری به تعویق افتاد.

در دیگر اخبار منتشر شده، بازی Crash Bandicoot 4 قرار است در تاریخ 22 ژوئن (دوشنبه 2 تير) به صورت رسمی رونمایی شود. حال با منتظر ماند و دید که آیا این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

رده بندی، هرگز نشانه وجود یا تایید یک بازی نیست اما در کل نشانه خوبی است و با توضیحاتی که همراه با رده بندی کراش 4 منتشر شده، می‌توان به وجود آن خوشبین بود. اگر این بازی هفته آینده رونمایی شود، اخبار و اطلاعات مرتبط با آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.