گوشی گیمینک بلک شارک 3 اس

گوشی گیمینگ بلک شارک 3 اس با امکانات فراوان معرفی شد

بلک شارک 3 اس – Black Shark 3S سومین گوشی گیمینگ برند زیرمجموعه شیائومی است که در سال 2020 با همکاری شرکت Tencent Games عرضه می‌شود.

این دیوایس در دو رنگ مشکی و آبی با رم 12 گیگابایتی موجود است؛ ولی برای حافظه داخلی آن، سه آپشن 125/256/512 گیگ وجود دارد. قیمت گوشی گیمینگ بلک شارک 3 اس از مبلغی معادل 573 دلار آغاز می‌شود. دو نسخه گران‌تر هم قیمتی برابر با 616 و 687 دلار دارند.

گوشی گیمینک بلک شارک 3 اس

مشخصات شیائومی بلک شارک 3 اس

تراشه اسنپدراگون 865 کوالکام در همراهی با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1، وظیفه پردازش و مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. نمایشگر آمولد این موبایل گیمینگ، 6.67 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، نرخ نمونه‌برداری تاچ 270 هرتز و پاسخ‌دهی 17 میلی‌ثانیه‌ای است.

دقت رنگ بالا با Delta E کمتر از 1، شاخص JNCD کمتر از 0.55 (تفاوت قابل تشخیص رنگ)، امکان بهینه سازی ریفرش ریت برای بازی‌، تنظیم روشنایی با جریان مستقیم (DC Dimming)، فیلتر رنگ آبی و حسگر اثر انگشت داخلی، از دیگر ویژگی‌های ممتاز صفحه نمایش دستگاه به شمار می‌روند. همه این‌ها را به Game Engine شیائومی و SolarCore تنسنت اضافه کنید که در بهبود تجربه گیمینگ نقش دارند.

گوشی گیمینک بلک شارک 3 اس

از مشخصات اپتیک بلک شارک 3 باید به وجود یک ماژول سه‌گانه‌ در پشت گوشی اشاره کنیم که متشکل از دوربین‌های عریض 64 مگاپیکسلی، فوق عریض 13 مگاپیکسلی و عمق‌سنج 5 مگاپیکسلی است. در جلو هم یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی وجود دارد.

همچنین دستگاه دارای باتری 4720 میلی‌آمپر ساعتی، توانایی پشتیبانی از شارژ کابلی 65 وات و شارژ مغناطیسی 18 وات است.

این موبایل گیمینگ از وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون، سیستم خنک کننده مایع، فناوری MEMC 3.0 و صدای سه‌بعدی هم بهره می‌برد. امکان میرور کردن نمایشگر از طریق درگاه USB 3.0 و مجموعه‌ای از قابلیت‌های نرم افزاری، مانند کنترل صوتی گیم‌پلی را نیز نباید از قلم بیندازیم.

البته طراحی دستگاه مشابه مدل قبلی است که در نیمه نخست سال 2020 عرضه شده بود. این یعنی همان وزن 222 گرمی، ابعاد 10.42 در 77.33 در 168.72 میلی‌متری، ماژول دوربین مستطیلی و پین‌های شارژ مغناطیسی را دارد.

گوشی گیمینگ بلک شارک 3 اس با اندروید 10 و رابط کاربری Joy UI 12 کار می‌کند که چیزی نیست جز نسخه سفارشی شده‌ی MIUI 12 شیائومی !

بلک شارک 3 و 3 پرو هم در آینده‌ای نزدیک، این آپدیت نرم افزاری را دریافت خواهند کرد. اما درباره به‌روزرسانی مدل‌های 2019 اما هنوز سخنی به میان نیامده است.

لوازم جانبی بلک شارک

در پایان باید از تعدادی لوازم جانبی هم نام ببریم که همراه با این گوشی معرفی شدند:

  • دکمه‌های شانه‌ای بلک شارک (Black Shark Shoulder Buttons) – قیمت 11 دلار
  • گیم پد بلک شارک (Black Shark Gamepad) که با اکثر گوشی های اندرویدی سازگار است – قیمت 34 دلار
  • دستکش انگشتی بلک شارک (Black Shark finger sleeve) – قیمت 4 دلار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. فکر کنم از نسخه معمولی این سری بهتر و از نسخه پرو پایین‌تر قرار می‌گیرد چرا که نسخه پرو به سبب نمایشگر توکی هرچند که از رفرش ریت پایین تری برخوردار است اما کیفیت بالاتری ارائه می‌کند

  2. تنها مشکلم با این برند ، ضخامت زیاد گوشیاش هست
    واقعا امروز با بلک شارک ۳اس ( گرافیکش 😀) و کی ۳۰ اولترا حال کردم

  3. نه واقعا تا اینجا قبولش دارم این برند رو
    قبلاً واقعا کار با می. ۹ تی پرو برام عذاب آور بود چون نرم افزار اصلا اصلا اصلا در حدی نبود که بتونه قدرت ۸۵۵ و ادرنو ۶۳۰ رو به خوبی هندل کنه
    ولی الان با میو۱۲ دقیقا همون قدرت نوت ۱۰ پلاس اسنپ با وان یوآی رو دارم حس میکنم
    الان شدیداً راضی هستم

  4. خوبه ولی حتی نزدیک راگ فون 3 نشد ⁦☺️⁩🐰

  5. رقابت تنگاتنگی وجود داره
    رو دوربین هم خوب کار میکنند

    شیائومی بلک شارک ها هیچ موقع حتی روی کاغذ به اندازه رقبای گیمینگ حتی نزدیک برند های گیمینگ دیگه ای هم نبود
    اما مدل سه هم نزدیکه هم حرف های خوبی برای گفتن داره

    واقعا هر که هر برندی( گوشی مخصوص گیمینگ)بخره ضرر نکرده!.