ایرانسل

ایرانسل موفق به کسب جایزه سال تحول دیجیتال شد

شرکت ایرانسل در چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال موفق شد جوایز متعددی از جمله جایزه سال تحول دیجیتال را از آن خود کند.

عصر روز سه شنبه، 14 مرداد 99 در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال برگزار شد و علاقه‌مندان می‌توانستند این مراسم را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن لنز تماشا کنند. در این مراسم شرکت خدماتی ارتباطی ایرانسل توانست در حوزه زبدگی دیجیتال، رهبری دیجیتال و نوآوری دیجیتال برنده شود و جایزه اصلی را تحت عنوان جایزه سال تحول دیجیتال ایران از آن خود کند. گفتنی است در این مراسم مهندس باقر صمدی، معاون دیجیتال و مهندس رضا حاجی غلامعلی، مدیرکل خدمات انفورماتیک ایرانسل این جوایز را دریافت کردند.

جوایز ایرانسل در چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال

بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در این دوره از ارزیابی ملی تحول دیجیتال، تندیس زرین زبدگی دیجیتال فرایندهای سازمانی در بخش‌های مختلف به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اعطا شد. تندیس زرین رهبری دیجیتال نیز به آقای حسن جابر، معاون عملیاتی ایرانسل اعطا گردید که معاون دیجیتال ایرانسل به نمایندگی از وی، این جایزه را دریافت کرد. علاوه بر این شرکت ایرانسل توانست تندیس برنزی نوآوری دیجیتال را برای اپلیکیشن ایرانسل من کسب کند.

معاون دیجیتال ایرانسل در این مراسم طی سخنانی عنوان کرد:

ایرانسل از 4 سال قبل و با تشکیل کمیته تحول دیجیتال، حرکت خود را در مسیر تبدیل شدن به اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران آغاز کرده و تا به امروز دستاوردهای مهمی در این زمینه داشته است. اپلیکیشن ایرانسل من با بیش از 22 میلیون کاربر فعال، به عنوان یکی از برندگان این ارزیابی محسوب می‌شود. این اپلیکیشن در میان پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی قرار دارد و طبق آمار، بخش عمده فرایندهایی که سابق بر این به صورت حضوری در مراکز خدمات مشتریان و یا به صورت تماس تلفنی با مراکز تماس انجام می‌شده، الان روی این اپلیکیشن و با سرعت و رضایت بالاتر مشتری در حال انجام است. با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و تقویت روز به روز این الگوریتم‌ها، تجربه کاربری مخاطبان ایرانسل من بر اساس علایق و رفتار کاربری آنها شخصی‌سازی می‌شود.

مهندس باقر صمدی در ادامه بیان کرد ایرانسل برای اولین بار در ایران خدمات نسل پنجم تلفن همراه (5G) را ارائه کرده است. وی افزود انسان همواره به سمت زندگی دیجیتال در حرکت است و سرعت اتفاقات آنچنان زیاد است که امکان استفاده از روش‌های قدیمی وجود ندارد. از این رو استفاده از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین نیاز مشتری امروزی محسوب می‌شود و باید چنین خدماتی به آنها ارائه شود.

صمدی در پایان خاطرنشان کرد:

ایرانسل زمانی به عنوان اپراتور دیتا مطرح بود ولی امروز مفتخر به این است که اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران باشد و تلاش داریم تا انواع خدمات دیجیتال را مستقیما و یا از طریق شرکای تجاری به مردم ارائه کنیم و در این راستا، در زمینه‌هایی مانند آموزش، سلامت، سرمایه گذاری در حوزه فعالیت استارتاپ‌ها و ارائه انواع APIها گام برداشته‌ایم.

گفتنی است چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال هدف ممیزی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال با حضور شرکت‌ها و نهادهایی همچون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، شرکت ملی پست ایران، بانک انصار برگزار شد. ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصان این سازمان‌ها نیز به عنوان یکی از اهداف عمده این ارزیابی محسوب می‌شود.