تماس تصویری گروهی

قابلیت تماس تصویری گروهی امن و ایموجی‌های جدید به تلگرام می‌آید

اپلیکیشن تلگرام بالاخره قابلیت تماس تصویری گروهی را عرضه کرد. این قابلیت در جشن هفت سالگی این نرم افزار افزوده شده و به زودی فعال خواهد شد.

شرکت تلگرام در جشن هفت سالگی خود اقدام به به روزرسانی این نرم افزار پیام رسان پرطرفدار کرده است. تلگرام که این روزها با داشتن 400 میلیون کاربر فعال بسیار نزد مردم محبوب شده است، ضمن قدردانی از کاربران خود به زودی تماس ویدیویی گروهی را برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس فعال خواهد نمود.

این قابلیت کاربردی زمانی معرفی شد که نرم افزار فیس بوک نیز با اضافه کردن قابلیت فیس تایم که امکان تماس گروهی را فراهم می‌کند به رقابت با اپلیکیشن زوم پا گذاشته است.

همچنین شرکت تلگرام به کاربران خود اطمینان داد که قابلیت تماس گروهی جدید به صورت نظیر به نظیر رمزنگاری شده و از امنیت بالایی برخوردار است و طی چند ماه آینده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تلگرام

بیانیه تلگرام درباره قابلیت تماس تصویری گروهی

تلگرام در بیانیه‌ای اعلام کرد که با توجه به محدودیت‌های اعمال شده به سبب ویروس کرونا و قرنطینه شدن مردم و همچنین محدودیتی که در ارتباطات فیزیکی انسان‌ها به وجود آمده است، بیش از پیش نیاز به استفاده از تماس مجازی و کنفرانس‌های ویدیویی قابل اطمینان احساس می‌شود.

در واقع در سال 2020 تماس ویدیویی همانند سال 2013 که پیام متنی محبوبیت فراوانی در بین انسان‌ها به دست آورده بود از اهمیت بالایی به دلیل وضعیت کنونی جامعه برخوردار شده است. اپلیکیشن‌هایی در این زمینه معرفی شده‌اند که کاربردی و امن هستند اما هیچ یک از آنها هر دو قابلیت را در کنار یکدیگر ندارند و همین موضوع تلگرام را مشتاق به عرضه تماس ویدیویی امن کرده است.

این روز‌ها نرم افزارهایی مانند زوم که شرایطی را برای برقراری تماس تصویری میلیون‌ها کاربر فراهم کرده است از امنیت بالایی برخوردار نیستند و ابهاماتی درباره نحوه عملکرد آن‌ها و حفظ حریم خصوصی کاربران وجود دارد و این مسئله فرصت خوبی است که شرکت‌هایی مانند تلگرام وارد این حوزه شده و کاربران زیادی را به خود جلب کنند.

این به روزرسانی برای دستگاه‌های مک نیز عرضه شده است، به طوری که کاربران مک او اس می‌توانند مستقیما از طریق صفحات پروفایل خود به قابلیت Shared Media دسترسی داشته باشند و تغییراتی نیز در زمینه آیکون‌ها و طراحی پوشه‌ها انجام شده است که به احتمال زیاد مورد استقبال کاربران مک قرار خواهد گرفت.

از دیگر قابلیت‌هایی که در این به روزرسانی افزوده شده است می‌توان به چند ایموجی‌ متحرک اشاره کرد. این ایموجی‌ها در صورت ارسال به صورت تکی به حالت متحرک در خواهند آمد که در زیر می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

تلگرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سلام…ببخشید با این ک تماس صوتی و تصویری برای تلگرام اومده ولی من نمیتونم ازشون استفاده کنم با این ک از نسخه اصلی تلگرام هم استفاده میکنم…نه من و نه دوستانم….یعنی تماس گرفته میشه میتونم رد کنم یا پاسخ بدم ولی مثلا برای صوتی صدایی رد و بل نمیشه و یا برای تصویری تصویری نشون داده نمیشه…این مشکل از چی میت نه باشه؟لطفا کمک کنید

  2. عالیه این قابلیت واقعا لازم بود واسه تلگرام

  3. خخ استیکراش باحال میشه