حذف خط تولید گلکسی نوت

احتمال حذف خط تولید گلکسی نوت و انتقال اس پن به اس 21 اولترا

شایعات جدیدی از خط مشی جدید سامسونگ منتشر شده که احتمال حذف خط تولید گلکسی نوت و جایگزینی آن با سری جدید و احتمالا گلکسی اس 21 اولترا را قوت می‌بخشد.

بر اساس گزارش جدیدی که از کره جنوبی آمده، سامسونگ در حال ایجاد تغییرات اساسی در روند خط تولید محصولات پرچمدارش است. گلکسی اس 20 در سه نسخه اس 20، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا معرفی شد اما در سری نوت تنها شاهد دو مدل ساده و نوت 20 اولترا بودیم و به نوعی تعداد مدل‌ها و نسخه‌های در دسترس نوت جدید محدود شده‌اند.

گفته می‌شود پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 – Galaxy S21 در نسخه اولترا از قلم اس پن (S Pen) برخوردار خواهد بود. این گوشی برای نیمه اول سال آتی میلادی در نظر گرفته شده و با نام رمزی «Unbound» و در سه مدل M1، N2 و O3 عرضه خواهد شد. استایلوس اس پن احتمالا همراه با مدل O3 عرضه می‌شود تا پایانی بر سری پرطرفدار گلکسی نوت باشد.

حذف خط تولید گلکسی نوت

کره‌ای‌ها هنوز هیچ صحبتی درباره گلکسی نوت 21 برای سال آینده به میان نیاورده‌اند و این می‌تواند نشانه‌ای برای حذف خط تولید گلکسی نوت باشد. طبق شایعات گلکسی زد فلیپ 3 با اس پن جایگزین احتمالی سری نوت خواهد بود که نقش پرچمدار نیمه دوم سال را برای سامسونگ بازی خواهد کرد.

کره‌ای‌ها در حال توسعه تولید انبوه نمایشگرهای منعطف خود هستند و در حال حاضر در کارخانه‌های سامسونگ ماهانه 600 هزار قطعه نمایشگر انعطاف‌پذیر تولید می‌شود. این در حالی است که هدف‌گذاری برای تولید یک میلیون قطعه در ماه انجام شده و تا قبل از پایان سال جاری میلادی این هدف محقق خواهد شد. گرچه میزان فروش سری نوت قابل قیاس با گوشی‌های منعطف سامسونگ نیست اما حاشیه سود بسیار بالای این محصولات انعطاف‌پذیر به خوبی می‌تواند روی مشکلات ناشی از فروش پایین سرپوش بگذارد. همچنین با افزوده شده اس پن به گلکسی اس 21 احتمالا شاهد افزایش در فروش این گوشی هم خواهیم بود.

تنوع پرچمداران سامسونگ زیاد بوده و کاهش تعداد آن‌ها ایده بدی نیست. نظر شما درباره حذف خط تولید سری گلکسی نوت و جایگزینی آن با مدل‌های گران‌قیمت‌تر گلکسی زد فولد 3 با پشتیبانی از اس پن چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بنظرم هرگز اينكار رو نميكنه و چندساله كه اين شايعه هست و عمليش نميكنه چون به ضرر خودش ميشه پس اينكار رو نميكنه

  2. خوب قلم رو که اینطوری همه ساپورت میکنن.نوت چون مقر قلم براش در نظر گرفته شده و سنسورهای مرتبط رو داره و مچ هست با گوشی طرفدار خاص داره نه اینکه چون قلم ساپورت میکنه!!!

  3. خب قلمش را جدا بفروشه
    شاید میخات بهانه ای برای گرونیش باشه!.

  4. ک چی
    ک بهونه بیاره برای حذف s pen از جعبه؟!
    مثلا بگه 500 دلار اضافه بدید spen رو بهتون بدیم