سیستم مورد نیاز بازی سام ماجراجو 4

سیستم مورد نیاز بازی سام ماجراجو 4 – Serious Sam 4

بازی Serious Sam 4 کمتر از یک هفته دیگر برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در ادامه از مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی سام ماجراجو 4 آگاهی پیدا کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی سام ماجراجو 4 مطابق انتظار، متعادل است و آن را با یک سیستم متوسط هم می‌توانید اجرا کنید.

مجموعه Serious Sam که با نام سام ماجراجو در ایران شناخته می‌شود، یکی از خاطره ‌انگیزترین سری بازی‌های تاریخ به حساب می‌آید و به زودی شاهد عرضه قسمت چهارم آن خواهیم بود که قرار است همان مسیر نسخه‌های قبلی را ارائه دهد.

برای اجرای بازی در پایین‌ترین تنظیمات، به یک پردازنده 4 هسته‌ای، هشت گیگابایت رم و حداقل یک کارت گرافیک GTX 870 نیازمند هستید. با چنین سیستمی، می‌توانید بازی را با رزولوشن 720p و نرخ 30 فریم بر ثانیه بالا بیاورید که چندان هم ایده آل نیست. اما سیستم پیشنهادی بازی بسیار بالاتر از حد انتظار است و برای اجرای اثر با بالاترین تنظیمات، به یک پردازنده 8 هسته‌ای، 16 گیگابایت رم و یک کارت گرافیک GTX 1080 نیاز خواهید داشت که نشان می‌دهد گرافیک این بازی می‌تواند در حد عناوین نسل جدید کنسول‌ها باشد.

سیستم مورد نیاز بازی سام ماجراجو 4

 سیستم مورد نیاز بازی سام ماجراجو 4

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: چهار هسته‌ای با حداقل فرکانس 2.5 گیگاهرتز
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک (انویدیا): GeForce GTX 760 / GTX 970 / GTX 1050
– کارت گرافیک (ای ام دی): Radeon RX 7950 / R9 280 / RX 470
– حافظه ویدیویی (VRAM): سه گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 40 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
– رزولوشن دریافتی: 720p / نرخ فریم: 30 فریم بر ثانیه

سیستم مورد نیاز بازی سام ماجراجو 4

سیستم پیشنهادی بازی Serious Sam 4

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: هشت هسته‌ای با حداقل فرکانس 3.3 گیگاهرتز
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک (انویدیا): GeForce GTX 1080 / RTX 2060
– کارت گرافیک (ای ام دی): RX Vega 64 / RX 5700
– حافظه ویدیویی (VRAM): هشت گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 40 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

همان طور که مشاهده کردید، برای اجرای بازی در پایین‌ترین حالت، چالش زیادی نخواهید داشت اما در بالاترین حالت گرافیکی، باید سیستم قدرتمندی داشته باشید. سیستم پیشنهادی بازی از اکثر عناوین این روزهای بازار بیشتر است و همان طور که بالاتر ذکر شد، به عناوین نسل نهم نزدیک است. برای مثال بازی مدیوم (The Medium) که قرار است از آثار نسل جدید باشد، برای اجرا به یک پردازنده Core i5-9600، شانزده گیگابایت رم و یک کارت گرافیک RTX 2070 نیاز دارد. ناگفته نماند که چنین سیستمی، برای اجرای بازی با رزولوشن 4K نیاز است، در حالی که سازندگان بازی سام ماجرا، صحبتی در مورد 4K بودن آن نکرده‌اند.

طبق اعلام شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital)، این بازی در تاریخ 24 سپتامبر 2020 (پنج‌شنبه 3 مهر 1399) در پلتفرم استیم منتشر خواهد شد و نسخه گوگل استادیا آن نیز همزمان در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد. سازندگان تا پیش از این، نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی را نیز تایید کرده بودند اما ظاهرا دیوالور با گوگل قرارداد دارد و این بازی در انحصار زمانی استادیا خواهد بود. پس از پایان این دوره، نسخه کنسولی بازی نیز در سال 2021 منتشر می‌شود. نسخه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 بازی هنوز تایید نشده اما به احتمال زیاد باید منتظر عرضه سریوس سم 4 برای نسل جدید کنسول‌ها نیز باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همچین سیستم شاخی هم نمیخواد حتی در بالاترین تنظیمات