گوشی Gionee S12 Lite

گوشی Gionee S12 Lite با مشخصات میان‌رده معرفی شد

گوشی Gionee S12 Lite – جیونی اس 12 لایت عضو جدید سری اس این کمپانی بوده که با مشخصات میان‌رده و نمایشگر بزرگ به تازگی رونمایی شد.

سری اس گوشی‌های جیونی از سال 2017 نماینده جدیدی به خود ندیده بود ولی امروز با معرفی اس 12 لایت جان تازه‌ای گرفت. این گوشی در تاریخ 5 اکتبر برای بازار کشور نیجریه به عنوان محصولی اقتصادی عرضه خواهد شد.

گوشی Gionee S12 Lite مجهز به نمایشگر 6.52 اینچ با رزولوشن 720×1600 شده و با نسبت 20 به 9، از پنل IPS استفاده می‌کند. چیپست مدیاتک Helio A25 قلب تپنده دیوایس شناخته می‌شود که با هشت هسته Cortex-A53 و فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز، به طور پیش‌فرض اندروید 10 را اجرا می‌کند. چیپ PowerVR GE 8320 تکمیل کننده سخت افزار پردازشی اس 12 لایت خواهد بود که با فرکانسی معادل 600 مگاهرتز فعالیت می‌کند.

جیونی برای گوشی جدیدش سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در نظر گرفته است. خوشبختانه امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی با استفاده از کارت حافظه جانبی micro SD وجود داشته و در عین حال، امکان بهره‌گیری از دو سیم‌کارت LTE فراهم شده است.

قاب پشتی میزبان ماژول دوربین سه‌گانه بوده که از سنسور 13 مگاپیکسلی دوربین اصلی، سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است. همچنین حسگر تشخیص اثر انگشت در کنار ماژول به چشم می‌خورد. سنسور 8 مگاپیکسلی در ناچ نمایشگر جا خوش کرده و با هر دو دوربین می‌توانید با کیفیت فول اچ دی و 30 فریم بر ثانیه به فیلم‌برداری بپردازید.

گوشی Gionee S12 Lite از باتری 4000 میلی‌آمپری تغذیه می‌کند که از طریق پورت قدیمی microUSB شارژ می‌شود. از دیگر اتصالات دیوایس می‌توانیم به جک 3.5 میلی‌متری هدفون با پشتیبانی از رادیو FM، وای فای 2.4 گیگاهرتزی و بلوتوث نسخه 4.2 اشاره کنیم. متاسفانه در این گوشی خبری از NFC نخواهد بود.

جیونی رنگ‌های آبی، خاکستری و مشکی را برای محصول جدیدش برگزیده و قیمت‌گذاری آن احتمالا طی هفته آینده مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه اسم عجیبی دارن