چیپست Huawei Kirin 9000

چیپست Huawei Kirin 9000 به پردازشگر گرافیکی ۲۴ هسته‌ای مجهز می‌شود

یک امتیاز بنچمارک منتشر شده نشان می‌دهد چیپست Huawei Kirin 9000 به پردازشگر گرافیکی ۲۴ هسته‌ای مجهز خواهد بود و قدرتمندتر از اسنپدراگون ۸۶۵ است.

هفته‌ی گذشته چیپست کایرین ۹۰۰۰ هواوی در پلتفرم بنچمارک‌گیری محبوب AnTuTu حضور پیدا کرد و امتیازی هم رده با چیپست اگزینوس ۱۰۸۰ سامسونگ را کسب کرد. پردازشگر گرافیکی این چیپست امتیازی بیشتر از ۲۸۷ هزار را به نام خودش ثبت کرده است که آن را از این حیث جلوتر از چیپست‌های بالارده کوالکام و اگزینوس قرار می‌دهد. امروز یک افشاگر با نام کاربری IceUniverse در توییتر امتیازهای بنچمارک دیگری را از چیپست Kirin 9000 منتشر کرده است که نشانگر تجهیز آن به یک پردازشگر گرافیکی ۲۴ هسته‌ای است. این افشاگر می‌گوید پردازشگر گرافیکی Mali G78 MP24 برای توزیع بارگذاری و صرفه‌جویی در مصرف انرژی٬ به سرعت کلاک فرکانس پایین‌تری مجهز هستند.

اگرچه این امتیازهای کسب شده چشمگیرتر از امتیازهای اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۱۰۸۰ است٬ اما چیپست کایرین در اصل باید با نسل آینده آن‌ها٬ اسنپدراگون ۸۷۵ و اگزینوس ۲۱۰۰ که گوشی‌های قدرت گیرنده از آن‌ها تا سال ۲۰۲۱ عرضه نمی‌شوند رقابت کند.

NOH-NX9 شماره مدل نسخه معمولی گوشی میت ۴۰ معمولی است که به یک نمایشگر ۹۰ هرتزی٬ ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 مجهز خواهد بود. بر اساس شایعات٬ نسخه پرو این گوشی٬ هواوی میت ۴۰ پرو پلاس به یک ماژول دوربین ۸ ضلعی با ۵ دوربین و توان شارژ ۶۵ وات مجهز خواهد بود. این گوشی ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و شماره مدل آن نیز NOP-AN00 است.

مطابق گزارش‌های گذشته٬ هواوی در تولید چیپست‌های کایرین ۹۰۰۰ خود به خاطر تحریم‌های ایالات متحده و دولت دونالد ترامپ٬ با محدودیت مواجه است. این چیپست قرار است در زیر قاب گوشی‌های سری میت ۴۰ باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*