رندرهای آنر 10 ایکس لایت

رندرهای آنر 10 ایکس لایت رنگبندی این گوشی را نمایان کردند

پس از افشای برخی از مشخصات فنی، حالا شاهد انتشار رندرهای آنر 10 ایکس لایت – Honor 10X Lite هستیم؛ تصاویری که رنگ‌بندی این گوشی میان رده را آشکار کرده‌اند.

به عنوان نخستین گوشی هوشمند آنر، این مدل دارای نمایشگری با حفره‌ی مرکزی خواهد بود. همچنین حسگر اثر انگشت در لبه کناری دستگاه قرار دارد. رندرهای آنر 10 ایکس لایت از وجود یک ماژول مستطیل شکل در پنل پشتی هم خبر می‌دهند که میزبان چهار دوربین است. رنگ‌بندی آن هم شامل مشکی (Midnight Black)، سفید (Icelandic Frost) و سبز (Emerland Green) می‌شود.

طراحی این گوشی را می‌توانیم به هواوی پی اسمارت 2021 تشبیه کنیم که اخیرا معرفی شد. البته تفاوت اندکی در چیدمان دوربین‌های عقب و فلاش LED آن‌ها به چشم می‌خورد.

مشخصات احتمالی آنر 10 ایکس لایت

ظاهرا با دستگاهی روبه‌رو هستیم که از تراشه Kirin 710A هواوی قدرت می‌گیرد و 4 گیگ رم با 128 گیگ حافظه داخلی دارد. برای نمایش محتوا، مجهز به یک ال‌سی‌دی 6.67 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 20 به 9 است.

وجود باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ 22.5 وات و سیستم عامل اندروید 10 نیز در این گوشی دور از ذهن نیست.

از مشخصات اپتیک آنر 10 ایکس لایت باید به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی اشاره کنیم. سه دوربین دیگر باید فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی باشند.

پشتیبانی از وای-فای 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث 5.1، برخورداری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون، خشاب کارت microSD و درگاه USB-C دیگر مشخصات احتمالی این گوشی آنر محسوب می‌شوند. برای قیمت فروش هم رقمی در حدود 200 یورو قابل انتظار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این kirin 710 هم برای هواوی حکم موتور tu5 برای ایران خودروئه 😐

  2. جون میده باهاش پابجی با کیفیتhdr بازی کنی🤩😂

  3. حضرت نوح ۱۰۰۰ سال عمر کرد

  4. خدایا بسه دیگه😭😭😭😭کایرین 710💸💸💸💸😓💔💔💔

  5. بازم کایرین ۷۱۰

    خب اون گوشی هایی که ۴_۵ سال پیش با کایرین ۷۱۰ معرفی کردی رو آپدیت کن