گوشی ال جی کیو 52

گوشی ال جی کیو 52 با برچسب قیمت 290 دلاری معرفی شد

پس از افشای تصاویر و مشخصات فنی، حالا گوشی ال جی کیو 52 – LG Q52 به طور رسمی معرفی شده است. این موبایل میان رده از تراشه هلیو P35 قدرت می‌گیرد.

نسخه جهانی این محصول، با نام ال جی K52 وارد بازار خواهد شد. اما قیمت گوشی ال جی کیو 52 برای عرضه در کره جنوبی 330 هزار وون است که با 292 دلار برابری می‌کند. مشتریان می‌توانند رنگ قرمز یا سفید آن را انتخاب کنند.

گوشی ال جی کیو 52

مشخصات گوشی ال جی کیو 52

کمپانی سازنده، تراشه P35 مدیاتک را با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی همراه کرده است. البته این گوشی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، خشاب کارت microSD هم دارد.

برای نمایش محتوا، ال جی Q52 از یک ال‌‌سی‌دی 6.6 اینچی مسطح با وضوح اچ‌دی پلاس استفاده می‌کند. حاشیه‌های نمایشگر از سه طرف باریک است؛ اما چانه دستگاه، پهنای بیشتری دارد. حفره‌ای هم که روی صفحه نمایش می‌بینیم از یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

گوشی ال جی کیو 52

در پنل عقب، یک مجموعه دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و دو فلاش LED وجود دارد. دوربین‌های 5 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج نیز دیگر اجزای آن را تشکیل می‌دهند.

حسگر اثر انگشت در لبه سمت راست گوشی تعبیه شده و دکمه‌های تنظیم صدا همراه با دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت در سمت چپ قرار دارند.

برای تامین انرژی، ال جی کیو 52 به یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی متکی است که از درگاه USB-C شارژ می‌شود. گوشی از بلوتوث 5.0 و NFC هم پشتیبانی می‌کند. همچنین از تاییدیه MIL-STD-810G غافل نشویم که بیانگر ضد شوک بودن و تضمین کننده‌ی کارکرد خوب دستگاه در دماهای به شدت سرد یا گرم است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*