روابط عمومی سرآمد کشور

ایرانسل نشان روابط عمومی سرآمد کشور را دریافت کرد

ایرانسل روابط عمومی سرآمد کشور شد. این نشان ویژه در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران به ایرانسل اهدا شد.

ایرانسل نشان ویژه روابط عمومی سرآمد کشور را دریافت کرد. روز گذشته، چهارشنبه 21 آبان 99، شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی موسوم به ISPR برگزار شد. این دوره با حضور تعدادی از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور‌ آنلاین جمع گسترده‌ای از فعالان ارتباطی ایرانی و بین المللی در محل خانه فرهنگ و هنر دیهیم برگزار شد. دکتر سوتلانا استاوریوا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی یا IPRA در این مراسم به صورت آنلاین،‌ پیامی را خطاب به حضار بیان کرد.

روابط عمومی سرآمد کشور

رئیس IPRA در این مراسم اظهار کرد در دهه گذشته، روابط عمومی سرآمد با رویکردهای ارتباط از بالا به پایین و با هدف آگاهی عمومی و حضور تعریف می‌شد، اما امروز در جهانی زندگی می‌کنیم که مردم ارتبط قوی بین گفتن و عمل کردن را درخواست می‌کنند. دکتر استاوریوا در ادامه اضافه کرد امروز وظیفه ما دست اندرکاران روابط عمومی این است که ارتباط بین گفتن و عمل کردن را با ارتباطات و کمپین‌های روابط عمومی که مبتنی بر هدف، اعتماد و اخلاق باشد تقویت کنیم.

جزئیات اهدای نشان روابط عمومی سرآمد کشور

در بخش معرفی برترین‌های شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، روابط عمومی شرکت ایرانسل بالاترین امتیاز را از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده دریافت کرد و لوح تندیس نشان ویژه روابط عمومی سرآمد به این شرکت اختصاص پیدا کرد. دکتر سعید عسکری، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل این نشان ویژه را دریافت کرد. همچنین تندیس جایزه ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیک و مجازی در این دوره از سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران به ایرانسل اهدا شد.

شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی موسوم به IPRA برگزار شد. در این دوره با روش‌های علمی و پژوهشی و با مشارکت استادان ایرانی و خارجی، عملکرد روابط عمومی‌های شرکت‌ها، نهادها، موسسه‌ها و سازمان‌های گوناگون ارزیابی شد تا درباره احصای درس‌ها و بایدها و نبایدها و تغییرات پیش روی روابط عمومی، ارزیابی‌های لازم صورت بگیرد و در نهایت برترین‌های روابط عمومی معرفی شد.

لوح تندیس نشان ویژه روابط عمومی سرآمد به خاطر رعایت استانداردهای تعالی ارتباطی و اهتمام ویژه به سرآمدی و برتری در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های روابط عمومی و تلاش مستمر جهت بهبود کیفیت فعالیت‌ها و خدمات ارتباطی به ایرانسل اعطا شد. روابط عمومی ایرانسل همواره تلاش کرده تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با ایجاد و توسعه سازوکارهای ارتباط دیجیتال به خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها را بیش از پیش استحکام ببخشد و به مسئولیت اجتماعی خود نیز عمل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*