گوشی Huawei Y9a

پیش فروش گوشی Huawei Y9a در مانتراسل و مانتراتل

گروه بازرگانی مانترا، پارتنر اصلی هواوی در ایران جدیدترین گوشی هواوی Y9a را پیش فروش می‌کند.

به زودی پیش فروش گوشی Huawei Y9a مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی برای عکسبرداری در شب و باتری پرقدرت 4200 میلی آمپر ساعت در مجموعه مانترا هم زمان به صورت آنلاین و فروش حضوری انجام می‌شود که تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

سایت مانتراسل به نشانی اینترنتی https://mantrasell.ir برای پیش خرید در خدمت علاقمندان به محصولات هوآوی است.

این فروشگاه آنلاین ضمن عرضه Y9a سایر محصولات هوآوی از جمله جدیدترین گوشی های هوشمند، انواع لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی اصلی این برند را به فروش می‌رساند.

هم زمان فروشگاه‌های مانترا واقع در بازار چارسو تهران، مشهد و اصفهان نیز اقدام به پیش فروش Huawei Y9a می‌کنند.

علاقمندان به محصولات هوآوی در تهران می‌توانند برای خرید حضوری به آدرس خیابان حافظ، بازار موبایل چارسو، طبقه هم کف، واحد B12 مراجعه کنند.

برند شاپ مانترا در مشهد به آدرس خیابان احمد آباد، بین پاستور و بهشت، پاساژ ورسیج، طبقه اول در خدمت هم وطنان مشهدی برای خرید و دریافت سرویس خدمات پس از فروش محصولات هواوی است.

همچنین برند شاپ مانتراتل در اصفهان به آدرس خیابان فردوسی، بازار موبایل، طبقه اول،پلاک 1 ضمن فروش محصولات به هم وطنان اصفهانی سرویس و خدمات پس از فروش هم ارائه می‌کند.

مشخصات فنی گوشی Huawei Y9a

گوشی 197 گرمی در ابعاد 163.5 در 76.5 در 8.95 میلی‌متر در سه رنگ مشکی، صورتی و نقره‌ای طراحی و ساخته شده است.

نمایشگر تمام صفحه بدون لبه و حاشیه  گوشی، 6.63 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس 2400 در 1080 پیکسل است.

مغز گوشی Y9a با چیپست MediaTek  Helio G80 به صورت 8 هسته‌ای و گرافیک Mali-G52MC2 طراحی شده و شامل 2 هسته کورتکس A75 دو گیگاهرتزی و 6 هسته کوردتکس A55 یک و هشت گیگاهرتزی است.

گوشی Huawei Y9a

8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی و مجهز به حافظه جانبی تا 256 گیگ اجازه اجرای انواع گیم بدون لگ را به طرفداران گوشی های هواوی می‌دهد.

اما ماژول 4 گانه دوربین در عقب گوشی Y9a تعریف شده که لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با وضوح تصویری f/1.8 است.

لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض با وضوح f/2.4، لنز 2 مگاپیکسلی عمق سنج با وضوح f/2.4 و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو با وضوح f/2.2 ماژول اصلی دوربین را تشکیل می دهند.

گوشی Huawei Y9a

دوربین سلفی نیز که به صورت پاپ آپ و فیزیکی تعبیه شده، لنز 16 مگاپیکسلی  با وضوح f/2.2 دارد و برای گرفتن تصاویر سلفی بسیار باکیفیت است.

باتری این گوشی 4200 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 40 واتی است که 30 دقیقه‌ای 70 درصد باتری را پر می‌کند.

گوشی Huawei Y9a را از فروشگاه مانتراسل به صورت آنلاین یا به صورت حضوری از فروشگاه‌های مانتراتل در تهران، اصفهان و مشهد بخرید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.