مک لارن سابر

هایپرکار مک لارن سابر معرفی شد

هایپرکار مک لارن سابر معرفی شد. این هایپرکار قدرتمندترین محصول غیر هیبریدی این شرکت است. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو جدید مک لارن آشنا می‌شویم.

بخش MSO مک لارن معروف به بخش عملیات ویژه از هایپرکار مک لارن سابر پرده برداشت. McLaren Sabre به صورت انحصاری برای بازار آمریکا طراحی شده و قرار است فقط 15 دستگاه از آن به تولید برسد. همچنین خریدار هر دستگاه در فرایند توسعه مشارکت خواهد داشت. به تازگی نخستین دستگاه از این هایپرکار از سوی نمایندگی مک لارن بورلی هیلز به خریدار آن تحویل داده شد. محصول جدید مک لارن طبق استانداردهای فدرال آمریکا ساخته شده است، از این رو مک لارن سابر به نوآوری‌هایی مجهز است که از آنها نمی‌توان در بازارهای جهانی استفاده کرد.

مشخصات هایپرکار مک لارن سابر

مک لارن سابر

این خودرو دارای طراحی منحصربه‌فردی است که چراغ‌های جلوی باریک، اسپلیتر برجسته، دریچه‌های هوای روی کاپوت جلویی و گلگیرهای خاص جزو مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی این خودرو محسوب می‌شوند. البته طراحان با کاور متمایز موتور، باله مرکزی و بال بزرگ عقب توانسته‌اند نمای جذابی را در این هایپرکار به وجود آورند.

مک لارن سابر

از بخش‌های مهم نمای عقب این خودرو نیز می‌توان به یک دیفیوزر بسیار بزرگ و سر اگزوز مرکزی اشاره کرد. برای این خودرو رینگ‌های سبک وزنی در نظر گرفته شده است که ترمزهای پرفورمنس بالا از پشت آن‌ها دیده می‌شوند.

مک لارن سابر

شرکت مک لارن هنوز تصاویر کاملی از کابین این هایپرکار را منتشر نکرده است، اما در همین تصاویر منتشر شده نیز نمایشگر عمودی و شناور سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، تودوزی دورنگ آلکانترا، فیبر کربن و تریم نقره‌ای قابل مشاهده است.

مک لارن سابر

مشخصات فنی این خودرو نیز به طور کامل اعلام نشده است، اما این خودرو به عنوان قدرتمندترین محصول غیر هیبریدی تاریخ مک لارن خواهد بود. طبق خبرهای منتشر شده مک لارن سابر از از یک موتور V8 توئین توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 835 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

مک لارن سابر

با چنین قدرتی، حداکثر سرعت مک لارن سابر به 350 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به این گونه به سریع‌ترین مک لارن دو نفره تاریخ تبدیل خواهد شد. همانطور که اشاره شد خریداران طی فرایند ساخت نیز مشارکت خواهند شد و هر دستگاه از این خودرو به صورت کامل قابل شخصی‌سازی توسط مشتریان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*