سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

احتمال معرفی نسخه جدید گلکسی واچ اکتیو 2 همراه با سری گلکسی S21 سامسونگ

سامسونگ ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 را در سال 2019 معرفی کرده بود؛ ولی ظاهرا در هفته‌های پیش‌رو باید منتظر نسخه جدید گلکسی واچ اکتیو 2 با رنگ رزگلد باشیم.

بر اساس افشاگری جدید ایوان بلس، سامسونگ قصد دارد نسخه رزگلد گلکسی واچ اکتیو 2 را ماه آینده میلادی عرضه کند؛ احتمالا همان روز چهاردهم ژانویه (25 دی) که مصادف با رونمایی از سری گلکسی S21 و گلکسی بادز پرو است. او تصویری را هم منتشر کرد که این رنگ جدید را نشان می‌دهد.

نسخه جدید گلکسی واچ اکتیو 2

البته در حال حاضر هم رنگ مشابهی با نام پینک گلد وجود دارد. مشکی و نقره‌ای، سایر رنگ‌های در دسترس هستند. از مشخصات و امکانات مهم این گجت باید به صفحه نمایش آمولد، سیستم عامل تایزن و توانایی گرفتن نوار قلب اشاره کنیم.

یکی از دلایلی که شاید سامسونگ را به رونمایی مجدد از گلکسی واچ اکتیو 2 مجاب کند، این است که جای یک گجت پوشیدنی در مراسم 14 ژانویه خالی نباشد. در تابستان نیز که گوشی های سری گلکسی نوت 20 معرفی شدند، سامسونگ نسخه ارتقایافته گلکسی واچ 3 را عرضه کرد.

البته سامسونگ از آپدیت نرم افزاری ساعت‌های هوشمند خود نیز غافل نمی‌شود؛ کمااینکه در اوایل سال جاری، اپ جدید Health Monitor را وارد واچ اکتیو 2 کرد. اخیرا قابلیت اندازه‌گیری VO2 max (حداکثر اکسیژن مصرفی) هم به آن اضافه شد.

به هر حال اگر پس از یک سال و نیم شاهد عرضه نسخه جدید گلکسی واچ اکتیو 2 باشیم، باز هم یک گجت از رده خارج نخواهد بود. این ساعت هوشمند دو سایز 1.2 و 1.4 اینچی (40 و 44 میلی‌متری) دارد و از تراشه دو هسته‌ای اگزینوس 9110 قدرت می‌گیرد. همچنین دارای رم 768 مگابایتی، 39 حالت ورزشی و دو نسخه آلومینیمی و فولاد ضد زنگ است. امکانات ارتباطی مهم آن هم شامل بلوتوث و شبکه 4G می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*