انتشار مشخصات ، تصاویر و زمان عرضه گوشی LG G4

موفقیت بی‌نظیر ال‌جی در بازار اسمارت‌فون مدیون خط G آن است. اگرچه ال‌جی در سال 2011 توانسته بود در مجموع 20 میلیون اسمارت‌فون صادر کند، اما این رقم در سال 2014 به 59.6 میلیون افزایش پیدا کرده که قطعا به دلیل فروش موفق پرچم دار سال گذشته این کمپانی یعنی اسمارت فون G3 بوده است.همین موفقیت ها انتظارات را از این کمپانی بالا برده و همه منتظر گوشی ال جی G4 هستند.

حالا یکی از منابع مطلع به وبسایت معتبر Korea Herald خبر داده که ال‌جی پرچمدار بعدی خود را در انتهای ماه آوریل (اوایل اردیبهشت ماه) به بازار معرفی خواهد کرد. از سوی دیگر رقیب این شرکت یعنی سامسونگ نیز پرچمدار خود را در دهم آوریل (21 فروردین) راهی بازارهای فروش می‌کند.به گفته این منبع خبری G4 دارای یک صفحه نمایش در رده‌ی 5 اینچی‌ها با رزولوشن QHD یا 2560×1440 پیکسل خواهد بود. این منبع می‌افزاید که صفحه نمایش G4 مانند G3 مسطح نیست و انحنادار خواهد بود.

مدیران الجی در MWC 2015 از تغییر کلی طراحی G4 نسبت به پرچمدار کنونی خبر داده بودند.مدتی قبل افشاگر جدید اما معتبر Onleaks رندرهایی اولیه از این گوشی را منتشر کرده بود که انحنای صفحه نمایش به خوبی در آن‌ها قابل مشاهده است. این افشاگر اینترنتی همچنین گفته بود که اندازه صفحه نمایش این گوشی 5.6 اینچ خواهد بود.

یکی از توسعه‌دهندگان XDA تصاویری را منتشر کرده که ادعا می‌شود متعلق به G4 باشد. البته دستگاه زیر ورژن اولیه‌ی این گوشی است و ممکن است ورژن نهایی متفاوت با این مدل باشد. (درپوش کوچک بالای صفحه نمایش مربوط به آنتن تلویزیون دیجیتالی نسخه‌ی کره جنوبی است و محل قرارگیری استایلوس نیست. البته خود این توسعه‌دهنده تصاویر زیر را متعلق به LG G4 Note دانسته است که با توجه به بدنه‌ی فلزی آن چندان بعید نیست.)

Korea Herald مدتی قبل هم گزارش داده بود که که ال‌جی در نیمه‌ی دوم سال LG G4 Note را با قابلیت‌هایی بیشتر از پرچمدار آینده‌ی خود به بازار می‌فرستد. این فبلت بر خلاف پرچمداران ال‌جی دارای بدنه‌ای فلزی خواهد بود.

تحلیلگران بازار اعتقاد دارند که با توجه به کاهش سرعت رشد شرکت‌های چینی، G4 می‌تواند روال بازی را به نفع ال‌جی تغییر دهد. موسسه تحقیقاتی Kiwoom Securities Co در گزارشی پیشبینی کرده که ال‌جی در مجموع 15 میلیون G4 خواهد فروخت. این در حالی است که ال‌جی تا امروز بین 6 تا 7 میلیون G3 به فروش رسانده و پیشبینی خود این شرکت فروشی 10 میلیونی از پرچمدار آینده است.

از سویی شرکت Korea Investment & Securities Co نیز اظهار داشته که “علیرغم فروش بسیار خوب آیفون 6 و انتظارات بالایی که برای گلکسی اس6 وجود دارد، فروش G4 از G3 بیشتر خواهد بود.” به اعتقاد این شرکت ال‌جی در سال 2015 به فروشی 9.2 میلیون عددی از G4 دست پیدا خواهد کرد.

منبع : phonearena