سرعت وای فای شیائومی می ۱۱

سرعت وای فای شیائومی می ۱۱ از آیفون ۱۲ اپل بیشتر است

سرعت وای فای شیائومی می ۱۱ – Xiaomi Mi 11 بیشتر است یا آیفون ۱۲ اپل؟ شیائومی با انتشار یک ویدیو ، سرعت وای فای این دو گوشی پرچمدار را با هم مقایسه کرده است.

شیائومی معتقد است که سرعت وای فای می ۱۱ از آیفون ۱۲ اپل بیشتر است. این شرکت برای ادعای خود آزمایشی ترتیب داده و همچنین ویدیویی تهیه کرده است که نشان می‌دهد  گوشی پرچمدار این شرکت در استفاده از وای فای، گوشی هوشمند پرچمدار فعلی اپل یعنی آیفون ۱۲ را به راحتی شکست می‌دهد. شیائومی نتایج این مقایسه بین تلفن‌های هوشمند شیائومی می ۱۱ و آیفون ۱۲ پرو مکس اپل را از نظر سرعت Wi-Fi، در یک زمین فوتبال که دارای فضای باز بوده به دست آورده است و از این موضوع ویدیویی تهیه و منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

آزمایش سرعت وای فای شیائومی می ۱۱ و آیفون ۱۲ اپل

شیائومی برای اثبات ادعای خود مبنی بر قدرت بیشتر می ۱۱ در گیرندگی امواج وای‌فای نسبت به آیفون ۱۲ آزمایشی ترتیب داده است. شیائومی برای انجام این آزمایش از یک دستگاه روتر پرچمدار AX6000 ساخت شرکت خودش، که از Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند، استفاده کرده است. روتر شیائومی AX6000 دارای 512 مگابایت حافظه رم است و از اتصال همزمان تا حداکثر ۲۴۸ دستگاه پشتیبانی می‌کند و پهنای باند دستگاه ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه است. این آزمایش در داخل یک استادیوم فوتبال انجام گرفته است. روتر را در مرکز استادیوم قرار داده و سپس هر دو گوشی شیائومی می ۱۱ و آیفون ۱۲ پرو مکس نیز به فاصله‌ی یکسان از دستگاه روتر قرار داده است.

این آزمایش در سه مرحله انجام شده است و هر بار پس از اندازه گیری سرعت، گوشی‌ها به مسافت دورتری از روتر انتقال داده می‌شدند اما در هر سه بار شیائومی می ۱۱ نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس سیگنال قوی‌تری را دریافت کرده و به طور قابل توجهی از آن گوشی سریعتر بوده است.

شیائومی در این ویدیو به خوبی توانایی هر دو محصول جدید و پرچمدار خود را به نمایش می‌گذارد که به طور مشترک بالاترین سرعت انتقال را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. گوشی هوشمند شیائومی می ۱۱ قبلا برای فروش در چین عرضه شده و روتر ای ایکس ۶۰۰۰ هم از ۸ ژانویه عرضه خواهد شد.

مشخصات شیائومی می ۱۱

_ صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با کیفیت کواد اچ دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، روشنایی ۹۰۰ تا ۱۵۰۰ نیت، نسبت کنتراست ۵ میلیون به ۱، پوشش ۱۰۰ درصدی دامنه‌ی رنگ DCI-P3 و همچنین، محافظ نمایشگر از لایه گوریلا گلس ویکتوس استفاده شده است.

_  پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸، لیتوگرافی ۵ نانومتری و ‌پردازنده‌ گرافیکی آدرنو ۶۶۰

_ ۸ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع  UFS 3.1

ـ پشتیبانی از دو سیم کارت (نانو + نانو)

ـ رابط کاربری MIUI 12 بر پایه اندروید ۱۱

ـ ماژول دوربین عقب: ۱۰۸ مگاپیکسل با لنز 1/1.33 اینچی ساخت سامسونگ و سایز پیکسل.8. میکرو متر، دوربین التراواید ۱۳ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.4، لنز تله ماکرو ۵ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.4، فیلمبرداری 8K و توانایی ۳۰ فریم بر ثانیه و همچنین 4K با ۶۰ فریم بر ثانیه و نیز ویدیو با کیفیت اچ‌دی 720p با ۹۶۰ فریم بر ثانیه

ـ دوربین سلفی با کیفیت ۲۰ مگاپیکسل و با سایز پیکسل ۸ دهم میکرو متر و گشودگی دیافراگم هم f/2.4

ـ برخورداری از حسگر انگشت در زیر نمایشگر و همچنین مانیتورینگ ضربان قلب، حسگر اینفرارد (مادون قرمز)

ـ استفاده از یو اس Type-C، کیفیت صوتی بالا Hi-Res، دو بلندگوی استریو و کیفیت صدای هارمن کاردون

ـ ابعاد: ۱۶۴.۳ در ۷۴.۶ در ۸.۰۶ میلی متر، وزن نسخه‌ی شیشه‌ای ۱۹۶ گرم و نسخه‌ی چرمی هم ۱۹۴ گرم. ضخامت نسخه چرمی هم 8.56 میلیمتر است.

ـ ارتباطات: نسخه 5G و پشتیبانی از دو باند SA/NSA و 4G VoLTE ،  وای‌فای 6E، بلوتوث نسخه ۵.۱، جی پی اس، ان اف سی و USB Type-C

ـ باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی (معمولی)/ ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی (حداقل) با شارژ سیمی ۵۵ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و همچنین شارژ بی سیم معکوس ۱۰ وات.

شیائومی می ۱۱ پرو با یک دوربین کاملا جدید و در دو رنگ معرفی خواهد شد

وای فای می ۱۱

تصویر جدیدی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است که گویا گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 Pro را در دو رنگ متفاوت نشان می‌دهد.

همان طور که اطلاع دارید، فروش نسخه استاندارد شیائومی می ۱۱ در چین آغاز شده است اما سازنده این گوشی هیچ اشاره‌ای به شیائومی می ۱۱ پرو که قرار است در ماه فوریه عرضه شود، نکرد.

منابع ادعا می کنند که این تلفن‌های هوشمند دوربین‌های بسیار متفاوتی خواهند داشت. در این میان، دوربین شیائومی می ۱۱  که به هیچ عنوان تعجب برانگیز نیست. این گوشی همان ماژول سه‌گانه سنسورهای معمول با رزولوشن ۱۰۸، ۱۳ و ۵ مگاپیکسل و بدون دوربین پریسکوپ را در پشت خود خواهد داشت. شیائومی می ۱۱ پرو هم باید ماژول چهارگانه دوربین (سه لنز می ۱۱ بعلاوه  دوربین پریسکوپ) را به همراه داشته باشد. از رندر گوشی می‌توان پی برد که بزرگنمایی ۱۲۰ برابری خواهد داشت. ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ الترا هم از ترکیب مشابهی که در تلفن هوشمند شیائومی می ۱۰ الترای سال گذشته استفاده شده بود، بهره خواهد برد.

همچنین، نمایشگر شیائومی می ۱۱ پرو از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، تبدیل SDR به HDR، فناوری ضد Aliasing MEMC و سنجش هوش مصنوعی AI پشتیبانی می‌کند. علاوه بر مشخصاتی که گفته شد، این گوشی هوشمند باید از فست شارژ سریعتری نسبت به شیائومی می ۱۱ پشتیبانی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*