موبایل گیمینگ

هرچیزی که برای موبایل گیمینگ به آن نیاز دارید!

بازی کردن با موبایل به خاطر اینکه نیاز به هزینه‌های هنگفت ندارد و بیشتر از پی سی و کنسول در دسترس است، طرفداران زیادی دارد.

تعداد این طرفداران به حدی زیاد است که شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی را به ارائه‌ی نسخه‌ی موبایل بازی‌هایشان وادار کرده است. با پیشرفت سخت افزار تلفن‌های همراه، اجرای بازی‌هایی سنگینی مثل Fortnite، Call Of Duty و PubG روی موبایل ممکن شده و حتی در بعضی از این بازی‌ها، امکان رقابت با کسانی که با PC بازی می‌کنند را دارید!

در ادامه چند محصول گیمینگ به شما معرفی می‌کنیم که تجربه‌ی بازی کردن با موبایل را، از چیزی که هست هم جذاب‌تر کنند و با آن‌ها می‌توانید با قدرت بیشتری به مبارزه با رقیبانتان بپردازید. برای خریدن هر یک از این محصولات، کافی است به فروشگاه اینترنتی صدااستور سر بزنید.

گیم پد موبایل:

کنترل بازی با صفحه‌ی تاچ پد کار نسبتا سختی است. حتی اگر سخت هم نباشد، باز هم لذتش به پای گیم پد نمی‌رسد. در این قسمت سه دسته بازی موبایل در رنج‌های قیمتی مختلف معرفی می‌کنیم که می‌توانید با آن‌ها سطح رقابتتان را بالاتر ببرید:

گیم پد موبایل ممو PubG مدل AK-66:

این دسته مکانیکی به شکلی طراحی شده که برای بازی با آن کافی است گوشیتان را داخلش قرار دهید. سپس با هر دکمه‌ای که فشار دهید، یک دکمه‌ی مکانیکی روی صفحه‌ی موبایل شما کلیک می‌کند و از این طریق کنترل بالاتری روی بازی خواهید داشت. قیمت مناسب این محصول آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای اکثر گیمرها کرده است.

دسته بازی آی پگا مدل PG-9118:

احتمالا کامل‌ترین نوع گیم پد موبایل که می‌توانید پیدا کنید همین مدل باشد. این دسته موبایل که محصول برند ipega است، مثل کنترلر کنسول طراحی شده و هم دو جوی استیک دارد و هم دکمه‌های XYAB. طراحی و نورپردازی جذاب PG-9118، آن را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز کرده است. فرقی نمی‌کند طرفدار چه بازی‌ای باشید؛ این محصول برای شماست!

گیم پد موبایل آی پگا مدل PG-9156:

اگر هم با موبایل بازی می‌کنید و هم با پی سی، بهترین گزینه برای شما PG-9156 است. این محصول تقریبا ظاهر و ویژگی‌هایی شبیه به PG-0118 دارد؛ با این تفاوت که به دانگل بلوتوثی مجهز است و می‌توانید آن را به پی سی وصل کنید.

موبایل گیمینگ

هدفون گیمینگ:

در بازی‌های آنلاین، کیفیت و دقت صدا مثل سایر جزئیات بازی اهمیت دارد. در ادامه به معرفی سه مدل هدفون گیمینگ که هم در بازی با موبایل و هم در بازی با کنسول و PC می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید می‌پردازیم.

هدفون گیمینگ یس پلاس مدل GM-101:

این هدفون مناسب افرادی است که نمی‌خواهند از هدفون‌های روی گوش استفاده کنند و البته به کیفیت و بیس صدا اهمیت زیادی می‌دهند. GM-101 یک میکروفون دارد که قابل جدا شدن است و می‌توانید موقعی که می‌خواهید از آن برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید، میکروفن را جدا کنید.

هدفون گیمینگ اکسون مدل GH-200:

این هدفون با قرار گرفتن روی گوش و داشتن کیفیت صدایی مناسب، باعث می‌شود بتوانید در بازی غرق شوید و از خجالت رقبایتان در بیایید. قیمت مناسب GH-200 آن‌را به یکی از گزینه‌های اصلی گیمرها تبدیل کرده است.

هدفون گیمینگ هدفون مدل HG23:

این هدفون هفت کاناله بهترین کیفیت صدا و بهترین ظاهر ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهد. با داشتن این هدفون، هم از بازیتان بیشتر لذت خواهید برد و هم زیبایی ست گیمینگ اتاقتان را افزایش خواهید داد. پیشنهاد می‌کنیم کلا سری به محصولات برند گیمینگ فن‌تک بزنید.

کیبورد و موس گیمینگ Mix Pro مخصوص موبایل:

بعضی از گیمرها هرچقدر هم که سعی کنند به صفحه‌ی تاچ یا حتی گیم پد موبایل عادت کنند، نمی‌توانند. این افراد با موس و کیبورد بزرگ شده‌اند و ترجیح همیشگیشان بازی با موس و کیبورد گیمینگ است. ست گیمینگ Mix Pro برای همین افراد طراحی شده است. با وصل کردن Mix Pro به گوشی موبایل، می‌توانید تجربه‌ی بازی را به بهترین سطح ممکن برسانید.

موبایل گیمینگ

فروشگاه و شوروم صدااستور:

در شوروم صدااستور شرایطی را فراهم کرده‌ایم که می‌توانید تمام این محصولاتی که نام بردیم و سایر محصولات را تست کنید. این طوری خیالتان راحت خواهد بود محصولی می‌خرید که با سلیقه‌تان همخوانی داشته باشد. برای آشنایی با سایر محصولات و شوروم صدااستور، به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی صدااستور مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*