مشخصات وان پلاس بند

مشخصات وان پلاس بند به طور کامل فاش شد

کمپانی وان پلاس روی یک دستبند هوشمند با نام OnePlus Band کار می‌کند. پس از انتشار یک تیزر رسمی، حالا تصاویر و مشخصات وان پلاس بند هم به بیرون درز کرده است.

در تیزر منتشر شده از سوی کمپانی چینی، اطلاعاتی از قیمت و مشخصات وان پلاس بند دیده نمی‌شد؛ اما دو افشاگر مطرح هندی دست به کار شدند و جزئیات کاملی را درباره این گجت به اشتراک گذاشتند.

مشخصات وان پلاس بند

تیزر رسمی وان پلاس بند

بر این اساس، OnePlus Band دارای یک صفحه نمایش آمولد رنگی با سایز 1.1 اینچ و 13 حالت ورزشی خواهد بود. ظاهرا دستبند هوشمند وان پلاس با برخورداری از تاییدیه IP68 نسبت به آب و غبار مقاوم است و دوام باتری 14 روزه دارد.

نظارت روی خواب کاربر، سنجش 24 ساعته ضربان قلب و پایش سطح اکسیژن اشباع خون، دیگر قابلیت‌های منتسب به آن محسوب می‌شوند. قیمت وان پلاس بند حدود 34 دلار تخمین زده شده و انتظار می‌رود روز یازدهم ژانویه (22 دی) در هند عرضه شود. پس از آن باید به بازارهای دیگر هم راه پیدا کند.

تصاویر وان پلاس بند

علاوه بر مشخصات فنی، تصاویر نه‌چندان باکیفیتی هم منتشر شده که طراحی این گجت را شبیه به دستبند Oppo Band نشان می‌دهند. بدنه اصلی آن، مستطیلی و دارای یک بند سیلیکونی جداشدنی است. همچنین دست‌کم سه رنگ آبی، مشکی و خاکستری دارد.

این احتمال وجود دارد که همزمان با رونمایی از گوشی های سری وان پلاس 9 شاهد معرفی این مچ‌بند هم باشیم. البته پیش‌تر مدیرعامل وان پلاس گفته بود که در اوایل سال 2021، این کمپانی از یک ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS نیز رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*