ایرباد Mobvoi Gesture

با ایرباد Mobvoi Gesture با حرکات سر می‌توانید به تماس‌ها پاسخ بدهید

ایرباد Mobvoi Gesture می‌تواند حرکات سر کاربر را تشخیص داده و بدون تماس دست، به مکالمات پاسخ دهد. همچنین عمر باتری این گجت رکورد جدیدی را در دنیای ایربادها ثبت کرده است.

امروز در نمایشگاه CES 2021 ایرباد Mobvoi Gesture معرفی شد که بخش اعظمی از آن توسط سرمایه‌گذاری مردمی توسعه یافته است. این ایرباد قابلیت کنترل با حرکات سر و یا لمس را دارد و با عمر باتری طولانی‌اش، هر کسی را عاشق خود می‌کند.

باید بدانید ایربادهای موبوی اولین ایربادهایی نیستند که از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کنند. کمپانی Mobvoi توسط کارکنان سابق گوگل بنا شده و اولین محصول آن‌ها TicPods 2 Pro بوده که با ویژگی TicMotion یا همان پشتیبانی از ژست‌های حرکتی کار می‌کند. برای پاسخ دادن به تماس‌ها می‌توانید سرتان را به نشانه موافقت به بالا و پایین حرکت بدهید و اگر قصد ندارید به تماس جواب دهید، کافی است سرتان را به نشانه مخالفت حرکت دهید تا مکالمه را رد کنید.

دومین ویژگی هوش مصنوعی که در هر دو محصول شرکت Mobvoi مشاهده می‌شود فناوری حذف نویز محیطی به کمک دو میکروفون است. این دو میکروفون می‌توانند بیش از 6 هزار صدای مختلف را تشخیص بدهند و در طول مکالمه‌تان آن‌ها را حذف کند تا صدای شما با شفافیتی مانند کریستال به مخاطب برسد.

ایرباد Mobvoi Gesture

با استفاده از کنترل‌های لمسی می‌توانید دستیار دیجیتالی صوتی را مانند سیری، گوگل اسیستنت و الکسا فرا بخوانید و دستوراتتان را محاوره‌ای به آن‌ها بگویید.

تنها با یک بار شارژ ایرباد Mobvoi Gesture می‌توانید تا 10 ساعت به موسیقی گوش کنید یا تا 7 ساعت به مکالمه صوتی بپردازید. اگر کیس شارژر ایرباد همراهتان باشد می‌توانید از ایربادتان تا 50 ساعت کار بکشید که در نوع خود بی‌نظیر محسوب می‌شود. این میزان از شارژدهی بهترین در بازار بوده و مقام دوم به Creative Outliner Gold با شارژدهی 14 ساعته با هر بار شارژ و 39 ساعته با کیس شارژر تعلق دارد.

ایرباد Mobvoi Gesture

اما هر چیزی بهایی دارد و عمر باتری فوق‌العاده این ایرباد به قیمت کاستی‌هایی در سایر قسمت‌ها به دست آمده است. برای مثال ایرباد Mobvoi Gesture 130 گرم وزن دارد که برای یک ایرباد سنگین وزن محسوب می‌شود، در حالی که Creative Outliner Gold تنها 54 گرم وزن دارد.

همچنین نباید انتظار داشته باشید این ایرفون‌ها کیفیت صدای عالی داشته باشند. درون این ایربادها درایورهای متحرک پیچی 6 میلی‌متری گنجانده شده که از آن‌ها ارزان‌تر نمی‌توانید در بازار پیدا کنید! دیگر نقطه ضعف محصول موبوی عدم پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال یا Active Noise Cancellation بوده و برای حذف صداهای محیطی حین گوش دادن به آهنگ تنها باید روی اتصال محکم پوشش سیلیکونی ایرباد به گوش‌تان حساب کنید.

خبر خوب اینکه می‌توانید از هر گوشی ایرباد به طور جداگانه استفاده کنید اما امکان اتصال آن‌ها به بیش از یک دیوایس وجود ندارد. موبوی توانسته گواهینامه IPX5 را کسب کند و این بدین معناست که بدنه‌ای مقاوم در برابر نفوذ آب و عرق دارد. به بیان دیگر شما می‌توانید با ایرباد Mobvoi Gesture دوش بگیرید اما نمی‌توانید در استخر با آن‌ها شنا کنید، چرا که این کار نیازمند گواهینامه IPX7 بوده که این محصول نتوانسته آن را به دست بیاورد.

ایرباد Mobvoi Gesture

ایرباد موبوی در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی آمازون با قیمت 89.99 دلار به فروش می‌رسد. البته فروشگاه‌های اینترنتی دیگر این محصول را با قیمت کمتر و با باندل TicWatch Pro 2020 با قیمت 289 دلار به فروش می‌رسانند.

شرکت Mobvoi توسط کارکنان پیشین گوگل بر پا شده و توسط هر دو کمپانی گوگل و فولکس واگن پشتیبانی می‌شود. بدین ترتیب احتمالا در آينده‌ای نزدیک شاهد محصولاتی نوآورانه‌تر و مدرن‌تر از سوی این شرکت خواهیم بود و اگر به کیفیت صدای ایرفون‌تان اهمیت می‌دهید،‌ شاید بهتر باشد به سراغ ایرباد Mobvoi Gesture نروید تا نسخه‌های بهبود یافته آن به بازار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*