واتس اپ

مدیرعامل تلگرام از سیاست جدید فیسبوک برای کاربران واتس اپ انتقاد کرد

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام با انتشار پیامی از سیاست جدید فیسبوک برای کاربران واتس اپ انتقاد کرد و گفت آنها باید به کاربران خود احترام بگذارد.

واتس اپ با بیش از 2 میلیارد کاربر به عنوان محبوب‌ترین پیام رسان جهان محسوب می‌شود، اما مالک آن یعنی شرکت فیسبوک برای سیاست‌های واتساپ تغییراتی را در نظر گرفته است که بر اساس آن کاربران می‌بایست اطلاعات شخصی خود را با شبکه اجتماعی فیسبوک به اشتراک بگذارند یا در غیر این صورت باید حساب کاربری خود را حذف کنند. این اتفاق باعث شد تا بسیاری از کاربران واتس اپ به دنبال کوچ از این پیام رسان محبوب باشند و به استفاده از تلگرام و اپلیکیشن سیگنال روی آوردند.

واکنش مدیرعامل تلگرام به اشتراک اطلاعات واتس اپ

پاول دوروف، بنیانگذار پیام رسان تلگرام با انتشار پیامی در کانال رسمی خود از سیاست جدید فیسبوک برای کاربران واتس اپ انتقاد کرد و گفت میلیون‌ها کاربر Wahtsapp از به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود با فیسبوک عصبانی هستند. وی افزود دلیل محبوبیت تلگرام احترام به کاربران است و به همین دلیل امروز شاهد کوچ گسترده کاربران از سایر پیام رسان‌ها به تلگرام هستیم. پاول دوروف افزود تلگرام حدود 500 میلیون کاربر دارد و هر روزه به کاربران آن اضافه خواهد شد و بدون شک هیچ شرکتی از لحاظ کیفیت و حریم خصوصی قادر به رقابت با تلگرام نیست.

مدیرعامل تلگرام در ادامه به شایعاتی که درباره روسی بودن تلگرام مطرح می‌شود اشاره کرد و گفت این پیام رسان در روسیه هیچ نوع سروری ندارد و حتی دولت روسیه از سال 2018 تا سال 2020 این پیام رسان را فیلتر کرده بود که البته تلگرام همچنان در برخی از کشورها فیلتر است. پاول دوروف به صرف هزینه 10 میلیارد دلاری فیسبوک برای بازاریابی در سال 2019 اشاره کرد و گفت تلگرام برای بازاریابی هیچ هزینه‌ای انجام نداده و کاربران با هوش خود می‌توانند بهترین پیام رسان را انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*