کنسرت آنلاین شوق بهار

لنز ایرانسل میزبان کنسرت آنلاین شوق بهار با اجرای وحید تاج و رشید وطن دوست

کنسرت آنلاین شوق بهار به خوانندگی مشترک وحید تاج و رشید وطن دوست، خوانندگان موسیقی سنتی ایرانی در روز پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ در وبسایت و اپلیکیشن لنز ایرانسل برگزار می‌شود.

کنسرت آنلاین شوق بهار در روز پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹ در وبسایت و اپلیکیشن لنز ایرانسل برگزار می‌شود. این کنسرت با اجرا و خوانندگی مشترک وحید تاج و رشید وطن دوست، خوانندگان موسیقی اصیل و سنتی ایرانی از ساعت ۲۱ امشب در لنز ایرانسل پخش می‌شود. در این کنسرت آنلاین، ترکیبی از قطعات سنتی فارسی و آذری با اجرای وحید تاج و رشید وطن دوست در تالار وحدت تهران اجرا می‌شود و علاقه‌مندان به موسیقی اصیل ایرانی می‌توانند آن را تماشا کرده و از ‌آن لذت ببرند.

جزئیات کنسرت آنلاین شوق بهار

در کنسرت آنلاین شوق بهار ، علی اکبر قربانی به عنوان رهبر ارکست حضور دارد و شاهد نوازندگی اعضای ارکستر سازهای ملی ایران خواهیم بود. همچنین وحید تاج، خواننده سنتی اهل دزفول، قطعات سنتی فارسی و رشید وطن دوست، هنرمند تبریزی کشورمان قطعات آذری را در کنار هم اجرا می‌کنند. قطعات «سوییت ابن سینا» (بی کلام) ، «بهار دلکش»، «فانتزی برای تار (بی کلام)»، «خوش آمدی»، «ریتم‌های آذربایجانی (بی کلام)»، «شوق بهار»، «آرشین مال آلان»، «روژند (بی کلام)»، «دگر چه خواهی» و «خاک مهرآیین» در این کنسرت برای علاقه‌مندان اجرا خواهد شد و در بین آن قطعه‌هایی با نوای آذری توسط رشید وطن دوست اجرا می‌شود.

کاربران غیر ایرانسلی اپلیکیشن لنز ایرانسل باید برای تماشای این کنسرت آنلاین علاوه بر استفاده از دیتای اپراتور خود، اشتراک ویژه این اپلیکیشن را به قیمت ۱۰ هزار تومان برای کنسرت شوق بهار بخرند. کاربران ایرانسلی نیز می‌توانند بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه، این کنسرت آنلاین را با تعرفه تمام بهای دیتا مشاهده کنند. علاقه‌مندانی که امکان مشاهده آنلاین کنسرت را نداشته باشند می‌توانند تا ده روز به این کنسرت دسترسی داشته باشند و آن را تماشا کنند.

پیش از این، اپلیکیشن لنز ایرانسل در عید سعید فطر نیز میزبان کنسرت آنلاین همایون شجریان بود و در مردادماه هم کنسرت آنلاین سالار عقیلی و همچنین کنسرت خنده آنلاین حسن ریوندی در این اپلیکیشن برگزار شد. علاوه بر آن در آذرماه امسال نیز لنز ایرانسل کنسرت آنلاین گروه آلنام به رهبری وحید علیپور و خوانندگی مسعود امیرسپهر را پخش کرد.

لنز ایرانسل علاوه بر برگزاری کنسرت های آنلاین،‌ از سایر برنامه‌های فرهنگی مناسبتی نیز میزبانی می‌کند. از جمله این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی که اخیرا در لنز ایرانسل اجرا شد می‌توان به پخش آنلاین تئاتر سرباز به مناسبت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی از تالار رودکی و پخش آنلاین اجراخوانی نمایش زخم مدینه به مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه به همیت بنیاد رودکی در تالار وحدت اشاره کرد.

درباره اپلیکیشن لنز ایرانسل

لنز ایرانسل با توجه به شرایط کرونایی جامعه و تعطیلی کنسرت‌ها و تئاترها با هدف افزایش روحیه و همدلی در جامعه و ایجاد امکان مشاهده برنامه‌های زنده فرهنگی و هنری برای علاقه‌مندان اقدام به حمایت دیجیتال از برنامه‌های فرهنگی و برگزاری کنسرت های آنلاین می‌کند. اپلیکیشن لنز به عنوان تلویزیون اینترنتی ایرانسل شناخته می‌شود که کاربران می‌توانند به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه‌ای آن را دانلود کنند و در هر لحظه و مکانی به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی به صورت دوبله و یا با زیرنویس فارسی، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقات ورزشی مانند پخش زنده فوتبال و پخش زنده شبکه سه، پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و غیره روی گوشی موبایل خود یا در منزل روی تلویزیون خود دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن لنز ایرانسل امکانات زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعه عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی،‌ پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی، مسابقه‌ها و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمانبندی از پیش تعیین شده، امکان مشاهده جدول برنامه‌های پخش شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا ۷ روز پس از پخش زنده، امکان اضافه کردن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست علاقه‌مندی‌ها و دسترسی راحت‌تر به آنها اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*