فروش تجارت موبایل ال جی

احتمال فروش بخش موبایل ال جی به یک شرکت ویتنامی

دوباره بحث فروش بخش موبایل ال جی به شرکت‌های دیگر مطرح شده و این بار به نظر می‌رسد مذاکراتی با یک شرکت ویتنامی در حال انجام باشد.

صنایع الکترونیک ال جی بار دیگر درگیر بحران شده و دوباره اخباری درباره احتمال فروش بخش موبایل این کمپانی به شرکت‌های دیگر به گوش می‌رسند. شاید ال جی وینگ – LG Wing آخرین امید ال جی برای بازگشت به بازار موبایل بود که فروشش اصلا مطابق انتظارات سازنده پیش نرفت؛ گرچه وینگ محصولی نوآورانه و جذاب بود اما نتوانست کاربران زیادی به خود جذب کند. بدین ترتیب مسئولان این شرکت در سیاست‌های خود در قبال بخش موبایل تجدید نظر کردند و ظاهرا قصد فروش بخش موبایل ال جی را دارند.

بر اساس گزارش BusinessKorea، کمپانی ویتنامی Vingroup جذاب‌ترین پیشنهاد را برای خرید تجارت موبایل ال جی ارائه کرده است. این کمپانی در ویتنام 14 درصد از سهامش را در بورس قرار داده و در عرصه‌های گوناگون و گسترده‌ای همچون هتل‌سازی، املاک، پخش و توزیع، خودرو، اسمارت فون و توسعه زمین فعالیت دارد. در حال حاضر وظیفه تولید گوشی‌های ال جی طی قراردادی به همین شرکت واگذار شده و در رده سوم برترین تولیدکنندگان موبایل در ویتنام پس از اوپو و سامسونگ قرار می‌گیرد.

فروش تجارت موبایل ال جی

این کمپانی ویتنامی به تصاحب سهم ال جی از بازار موبایل آمریکا علاقه نشان داده و در صورت انعقاد قرارداد Vingoup در بازار جهانی حضور خواهد یافت. گفته می‌شود ال جی قصد دارد فروش تجارت اسمارت فون‌هایش را در چند بخش انجام دهد چرا که فروش یک باره آن بسیار مشکل محسوب می‌شود.

اخیرا ال جی یادداشتی مبنی بر ایجاد تغییرات گسترده در بخش موبایل از جمله فروش، توزیع و کوچک کردن این بخش ارسال کرده بود. این موضوع با گوشی رول شونده ال جی در تضاد خواهد بود و آینده این دیوایس با توجه به اخبار هفته جاری چندان مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*