کابل شارژ نابودنشدنی اپل

اپل به دنبال تولید یک کابل شارژ نابودنشدنی است

اپل حق اختراعی را ثبت کرده است که می‌تواند به تولید یک کابل شارژ نابودنشدنی یا حداقل با استحکام خیلی بیشتری نسبت به کابل‌های فعلی برای آیفون‌ها بیانجامد.

تعویض یک کابل شارژ خراب بخش جدانشدنی زندگی‌های امروزی است که نمی‌توان آن را کتمان کرد. اما چقدر خوب است اگر کابل‌ها مستحکم‌تر شوند و کمتر در معرض پارگی قرار بگیرند. اپل ممکن است به دنبال پاسخی برای این مشکل همیشگی باشد.

یکی از مشکلات شناخته شده‌ای که برای کابل‌های شارژ وجود دارد، خرابی کابل در نزدیکی محل پورت اتصال به گوشی به خاطر فشارهای ناشناخته‌ای است که ممکن است هنگام وصل کردن به گوشی رخ دهد. یکی از راهکارهایی که برای به حداقل رساندن این مشکل توسط برخی از کاربران استفاده می‌شود، کشیدن روکش در نزدیکی محل اتصال است.

فرمول ساخت یک کابل شارژ نابودنشدنی

اپل می‌گوید که افزایش ضخامت این بخش شاید راهکار مناسبی نباشد؛ بنابراين به دنبال استفاده از روش دیگری است. اگر ضخامت کلی کابل افزایش پیدا کند ممکن است این مشکل کمتر در دو سر ورودی و خروجی کابل حس شود. با توجه به حق اختراع جدیدی که توسط اپل ثبت شده، داشتن سطح سفتی متفاوت در مقاطع طولی مختلف کابل است.

یک بخش باید انعطاف‌پذیر، بخش بعدی سفت و بخش سوم باید چیزی بین این دو سطح باشد. اپل می‌گوید سفتی بخس دوم می‌تواند باعث کاهش پیدا کردن فشار در قسمت تهتانی کابل شارژ آیفون باشد.  البته این حق اختراع تضمین نمی‌کند که اپل حتماً از این طراحی برای ساخت کابل گوشی‌های خودش استفاده خواهد کرد‌؛ چرا که در هیچ کجای توضیحات مربوط به این حق اختراع هیچ اشاره‌ای به کابل‌های  «لایتنینگ» نشده است.

با این حال می‌تواند نشان دهد که اپل این موضوع را جدی گرفته است و می‌توانیم در آینده کابل‌های لایتنینگ و مگ سیف مستحکم‌تری را در اختیار داشته باشیم.  هر باری که بخواهید یک کابل لایتنینگ جدید را خریداری کنید، باید ۱۹ دلار بپردازید؛ بنابراین یک کابل مقاوم‌تر می‌تواند هزینه کمتری در دراز مدت روی دست شما بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*