طراحی گلکسی F62

سامسونگ طراحی گلکسی F62 را به نمایش درآورد

بخشی از طراحی گلکسی F62 در یک تیزر تبلیغاتی به نمایش درآمد. البته به نام گوشی هیچ اشاره‌ای نشده؛ اما از شواهد پیداست که باید همین سامسونگ گلکسی اف 62 – Galaxy F62 باشد.

تیزر این گوشی هوشمند در اپ موبایلی Flipkart (فروشگاه آنلاین هندی) ظاهر شده است. فعلا فقط طراحی ماژول دوربین گلکسی F62 و هشتگ FullOnSpeedy را می‌توانیم ببینیم؛ هر چند که این تیزر، وعده‌ی انتشار جزئیات بیشتر در تاریخ 8 فوریه (20 بهمن) را می‌دهد.

ناگفته نماند پیش‌تر همین هشتگ توسط یک افشاگر هندی استفاده شد؛ کسی که از معرفی یک گوشی سری F در آینده‌ای نزدیک با قیمتی کمتر از 25 هزار روپیه (343 دلار) خبر داده بود. حتی یک یوتیوبر هندی با استفاده از این هشتگ، مشخصات گلکسی اف 62 را فاش کرد. همه این‌ها نشان می‌دهند که پوستر منتشر شده، برای همین محصول است.

تیزر سامسونگ گلکسی اف 62

اما به مولفه‌های طراحی گوشی بپردازیم. چهار دوربین عقب، درون یک ماژول مربع‌شکل جای گرفته‌اند. همچنین به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت در لبه کناری و روی دکمه پاور قرار گرفته باشد. البته تصویری شماتیک از پنل جلو نیز دیده می‌شود که بعید است طراحی واقعی گلکسی F62 را نشان دهد؛ چون هیچ حفره یا شکافی برای دوربین سلفی ندارد.

احتمالا تراشه اگزینوس 9825 در این گوشی سامسونگ با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی همراهی می‌شود. باید انتظار پنل آمولد 6.7 اینچی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی را هم داشته باشیم. ورود به بازار با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 نیز محتمل است.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی اف 62 دستگاهی بهتر از گلکسی ام 51 با قیمت ارزان‌تر باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*