مقایسه دوربین گلکسی اس 21 اولترا

مقایسه دوربین گلکسی اس 21 اولترا با آیفون 12 پرو مکس، نوت 20 اولترا و پیکسل 5 (انتخاب با شما است)

در مقایسه دوربین گلکسی اس 21 اولترا با آیفون 12 پرو مکس، نوت 20 اولترا و پیکسل 5 شما بگویید کدام گوشی عکس بهتری را ثبت کرده است.

در حال حاضر گلکسی اس 21 اولترا – Galaxy S21 Ultra برترین اسمارت فون سامسونگی شناخته می‌شود که روی خط تولید قرار دارد. این پرچمدار کره‌ای برای نیمه اول سال 2021 روانه بازار شده و انتظار داریم در برابر پرچمداران سایر کمپانی‌ها بتواند عرض اندام کند، چرا که از تکنولوژی جدیدتری نسبت به سایرین برخوردار شده و سامسونگ سرمایه‌گذاری و تبلیغات زیادی روی ماژول دوربین این گوشی انجام داده است.

مقایسه دوربین گلکسی اس 21 اولترا با رقیبان قدرتمندی همچون آیفون 12 پرو مکس – iPhone 12 Pro Max به عنوان قوی‌ترین آیفون موجود در بازار، گوگل پیکسل 5 – Google Pixel 5 به عنوان پرچمدار بهینه‌سازی‌های نرم افزاری دوربین و همچنین گلکسی نوت 20 اولترا – Galaxy Note 20 Ultra به عنوان پرچمدار پیش از اس 21 اولترا انجام خواهد شد تا ببینیم آیا تکنولوژی جدیدتر واقعا در کیفیت تصاویر موثر است یا خیر.

به منظور قضاوت عادلانه و به دور از جانب‌داری، تصمیم گرفتیم تا در قالب یک نظرسنجی عملکرد دوربین پرچمداران فعلی بازار را زیر سوال ببریم و نظر شما کاربران گجت نیوز را درباره کیفیت این عکس‌ها بسنجیم. در ادامه با استفاده از هر چهار گوشی عکس‌هایی در مکان‌ها و شرایط نوری مختلف گرفته شده‌ تا پتانسیل دوربین گوشی‌ها مشخص شود؛ البته امکان زوم روی عکس‌ها بدون افت کیفیت وجود دارد تا با دقت و جزییات بیشتری بتوانید آن‌ها را ببینید. در فایل تصاویر هیچ‌گونه اطلاعات EXIF (اطلاعات مربوط به دیوایس، زمان و مکان عکس) وجود ندارد تا تمرکز اصلی روی کیفیت تصاویر باشد. همانطور که مشاهده می‌کنید فعلا مشخص نیست که هر عکس توسط دوربین کدام گوشی ثبت شده و نتیجه پس از یک هفته و پایان نظر سنجی مشخص خواهد شد.

صحنه اول: زمین بازی

صحنه دوم: زوم سه برابری

صحنه سوم: دختر رنگین کمان

صحنه چهارم: غروب خورشید

صحنه پنجم: ورودی فروشگاه

صحنه ششم: عروسک

صحنه هفتم: حالت شب

صحنه هشتم: حالت شب متفاوت

صحنه نهم: سلفی

صحنه دهم: حالت شب در خیابان

به نظر شما کدام تصاویر کیفیت بهتری نسبت به دیگران دارند؟ پذیرای دیدگاه‌های شما در بخش نظرسنجی و کامنت‌ها هستیم. در روزهای آینده نتایج مربوط به نظرسنجی را در همین مطلب به روز رسانی خواهیم کرد، بنابراین با گجت نیوز همراه باشید تا متوجه شوید کدام گوشی‌ها بیشترین رای را از آن خود کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مقایسه عکسها توی سایت شما همیشه عذاب آور بوده و هست. من باید عکسها رو کنار هم ببینم تا راحت مقایسه بشه. وقتی میزنی عکس بعدی ، باز تصویر کوچیک میشه.

  2. کسی که این مقایسرو طراحی میکنه رو باید دستشو بوسید ولی یه اشتباه هم میکنه چرا با یه دوربین SLR D Sonic یه عکسم نمیندازه ادم بفهمه چی به چیه! مثلا :
    صحنه سوم: دختر رنگین کمان واقعا هر کدوم یه رنگی انداختن لباس دخترو ! صورتی . 7 رنگ . قرمز!
    در ضمن اونهای که از ایفون خوشون نمیاد بازم مواظب باشن اونی که رنگاش بی از حد اشباهه خرابسونگ عزیزتونه.

  3. احساس نمیکنین جای یه گوشی واقعا خالیه؟ همه هم میدونن منظورم کدومه