گوشی آیفون 13

گوشی آیفون 13 بدون پورت و با پشتیبانی از Internet Recovery عرضه می‌شود

به تازگی اطلاعاتی مبنی بر پشتیبانی گوشی آیفون 13 – iPhone 13 از حالت Internet Recovery منتشر شده و این موضوع می‌تواند شایعه آیفون بدون پورت را تایید کند.

همانطور که می‌دانید شرکت اپل از درگاه USB-C در آیپدها و مک‌های خود استفاده می‌کند، اما همچنان از فناوری Lightning برای شارژ آیفون‌های خود پشتیبانی می‌کند. با توجه به شایعه‌های منتشر شده این احتمال وجود دارد که شرکت اپل از درگاه USB-C در گوشی‌های هوشمند خود استفاده نکند. حدود چند سال است که شایعه‌هایی درباره تغییر درگاه شارژ گوشی‌های هوشمند اپل وجود دارد، اما اپل تنها از فناوری Lightning استفاده کرده است. به تازگی اطلاعاتی از یکی از سایت‌های خبری اپل منتشر شده و با توجه به این اطلاعات شرکت اپل قصد دارد تا گوشی آیفون 13 را بدون پورت به بازار عرضه کند.

اپل در سری آیفون 12، فناوری‌های بی‌سیم را جایگزین استفاده از کابل کرد و همانطور که می‌دانید یک گجت جدید به نام Mag Safe را به بازار عرضه کرد. عرضه این گجت می‌تواند دلیلی بر حذف پورت شارژ در گوشی آیفون 13 باشد، همچنین در گذشته شایعه‌هایی زیادی مبنی بر استفاده از مغناطیس قوی‌تر در سری بعدی گوشی‌های اپل وجود داشت. لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت Air Play و ویژگی‌های مشابه، اطلاعات و داده‌های خود را انتقال دهند.

گوشی آیفون 13

با توجه به تمام اطلاعات منتشر شده از حذف پورت گوشی آیفون 13، اپل اکثر مشکلات احتمالی را برطرف کرده است. طبق گفته‌های Appleosophy، تنها یک مشکل باقی مانده است و آن هم نحوه بازگردانی (ریستور) آیفون بوده که برای انجام دادن این کار شما نیاز دارید تا گوشی هوشمند خود را به Mac یا رایانه شخصی (ویندوز) متصل کند. به تازگی اطلاعاتی مبنی بر پشتیبانی گوشی آیفون 13 از حالت Internet Recovery منتشر شده و این بدان معنی است که کاربر برای بازگردانی گوشی هوشمند خود نیاز به اتصال به مک یا رایانه شخصی ندارد.

قسمت جالب اینجاست که چگونه می‌توان بدون پورت Lightning این کار را انجام داد. برخی از کاربران بر این باورند که اپل از Pogo Pad های قرار گرفته درون شیار سیم کارت استفاده خواهد کرد. لازم به ذکر است که این روش فعلا در مرحله اول آزمایش بوده و هنوز با استانداردهای شرکت اپل مطابقت ندارد، این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که آیا این فناوری تا زمان عرضه گوشی آیفون 13 آماده خواهد شد یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*