جزئیات گوشی گلکسی F02s سامسونگ

گوشی گلکسی F02s سامسونگ همان گلکسی A02s خواهد بود

گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد سامسونگ به زودی از گوشی گلکسی F02s پرده برمی‌دارد. اما ظاهراً این گوشی اقتصادی همان Galaxy A02s یا M02s با نامی متفاوت است.

سامسونگ نوامبر گذشته از یک گوشی ارزان قیمت به نام Galaxy A02s رونمایی کرد. این گوشی دقیقاً مشابه گوشی Galaxy M02s است که بعد از آن در هند رونمایی شد. اکنون یافته‌های ما نشان می‌دهد گوشی گلکسی F02s که به زودی معرفی می‌شود نیز هیچ تفاوتی با این دو مدل ندارد و به نوعی نسخه‌ای از آن‌ها با نامی متفاوت است.

جزئیات گوشی گلکسی F02s سامسونگ

به لطف حضور در کنسول گوگل پلی اکنون ما می‌دانیم که این گوشی از چیپست پایین‌رده اسنپدراگون ۴۵۰ قدرت می‌گیرد و ۴ گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. همچنین این گوشی به یک نمایشگر با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (معادل HD) و تراکم پیکسلی 280DPI نیز مجهز خواهد بود. همه‌ی این مشخصات دقیقاً مشابه همان چیزیست که می‌توان در دو گوشی گلکسی ای ۰۲ اس و گلکسی ام ۰.۲ اس نیز یافت. بنابراین باید سایر ویژگی‌های آن نیز با دو برادر دیگرش یکسان باشد.

گلکسی F02s

samsung galaxy f02s

از آن‌جا که گوشی‌های سری گلکسی اف سامسونگ منحصر به بازار هندوستان هستند، می‌توان انتظار داشت گوشی گلکسی اف ۰۲ اس نیز صرفاً برای عرضه در این بازار طراحی شده است. اما سامسونگ هیچگاه یک گوشی کاملاً مشابه را با دو نام متفاوت در یک بازار عرضه نمی‌کند. در حال حاضر یک گوشی با چنین مشخصاتی به نام گلکسی ام ۰۲ اس در بازار هند عرضه می‌شود.

همچنین وقتی بیشتر به تصاویر فاش شده از این گوشی دقت کنید، متوجه تفاوت آن با دو مدل ذکر شده دیگر در قاب جلویی‌شان خواهید شد. متأسفانه غول کره‌ای در حال حاضر هیچ جژئیاتی از تاریخ معرفی این گوشی مرموز را اعلام نکرده است‌.

نطر شما در مورد عرضه یک گوشی با چند نام متفاوت به بازارهای مختلف از سوی سامسونگ چیست؟ آیا سامسونگ می‌خواهد از روی دست رقبای چینی خود تقلید کند، یا این فقط یک تصمیم برای تفکیک کردن سود مالی بازارهای بزرگ از یکدیگر است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*