بهترین بازی های دو نفره موبایل

بهترین بازی های دو نفره و چند نفره موبایلی پیشنهادی گجت نیوز برای نوروز 1400

در این ویدیو به معرفی بهترین بازی های دو نفره و چند نفره موبایلی که می‌توان در تعطیلات نوروز 1400 تجربه کرد، پرداخته‌ایم.

طی سال‌های اخیر مدت زمان گیم‌پلی بازی‌های بزرگ به طرز محسوسی افزایش پیدا کرده و برای تمام کردن خط داستانی بسیاری از بازی‌ها می‌بایست بیش از 10 یا 15 ساعت زمان صرف کنید. از سویی دیگر میزان صبر و حوصله انسان‌ها در دهه‌ی اخیر به طور چشم‌گیری کاهش پیدا کرده و بنا بر گزارشات کم‌تر از 10 ثانیه برای توجه به یک موضوع وقت می‌گذاریم؛ زیرا حجم اطلاعاتی که در روز با آن‌ها سر و کار داریم بسیار زیاد است و فکرمشغولی‌ها اجازه توجه و تمرکز را به ما نمی‌دهند. به همین دلایل بخش عمده‌ای از بازیکنان به تجربه بازی‌های دو نفره و چند نفره آنلاین روی آورده‌اند تا میزان درگیری و غوطه‌وری‌شان در دنیای اثر کم‌تر شود و بیش از آنکه به ویدیوگیم به عنوان یک مدیوم هنری نگاه کنند، در این عرصه به دنبال سرگرمی زودگذر هستند.

این روزها هر جوان و نوجوانی یک گوشی هوشمند دارد و در دسترس بودن این پلتفرم سبب شده بازی‌سازان بسیاری به ساخت بازی یا پورت کردن آثارشان برای تلفن‌های همراه فکر کنند. در این ویدیو از میان خیل عظیم بازی‌های موبایلی که می‌توان آن‌ها به صورت گروهی یا دو نفره تجربه کرد، دست به انتخاب 5 بازی جذاب و مناسب برای ایام نوروز 1400 زده‌ایم که به شما توصیه می‌کنیم اگر از دوست‌دارن این دست بازی‌ها هستید، از تجربه‌شان غافل نشوید.

برای اجرای این بازی‌ها به گوشی‌های چندان گران قیمتی نیاز نخواهید داشت و از سویی دیگر در انتخاب آن‌ها به مقتضیات تعطیلات آغاز سال نو و مفرح بودن بازی‌ها نیز توجه شده است.

نظر شما در مورد این بازی‌ها چیست؟ بهترین بازی های دو نفره و چند نفره موبایلی پیشنهادی شما برای ایام نوروز کدامند؟ نظر خود در این خصوص را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*