سریال های پیشنهادی برای نوروز

سریال های پیشنهادی گجت نیوز برای تماشا در نوروز 1400

در این ویدیو با گجت نیوز همراه باشید تا به معرفی سریال های پیشنهادی برای تماشا در نوروز 1400 بپردازیم.

تعطیلات ابتدای سال نو یکی از بهترین فرصت‌ها برای تماشای فیلم و سریال یا مطالعه چند کتاب جذاب است. اما تعداد زیاد فصل‌ها و قسمت‌های برخی سریال‌ها ممکن است ما در تماشای‌شان مردد کنند به همین خاطر بسیاری از سریال‌بین‌ها در ایام مفرح نوروز ترجیح می‌دهند به سراغ مجموعه‌های کوتاه یا مینی‌سریال‌ها بروند که دیدن‌شان در یک یا دو هفته ممکن باشد. به همین خاطر در این مطلب به معرفی سریال‌های کوتاه یا مجموعه‌هایی پرداخته‌ایم که تعداد قسمت‌های هر فصل آن‌ها از انگشتان دو دست بیشتر نشود یا مدت زمان قسمت‌های‌شان کوتاه باشد.

شیوع کروناویروس و قرنطینه امسال نیز مانند نوروز 1399 مزید بر علت شده‌اند تا برای فیلم و سریال‌های خوب بیش از سال‌های گذشته فرصت داشته باشیم. طی روزهای آینده در گجت نیوز علاوه‌بر این ویدیو چندین پیشنهاد جذاب دیگر را هم برای سرگرم و سالم ماندن در این ایام در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سریال های پیشنهادی گجت نیوز برای تماشا در نوروز 1400

در این ویدیو سعی کرده‌ایم به سراغ ژانرهای مختلف برویم و با در نظر گرفتن سلیقه‌های متفاوت سریال‌ها را انتخاب کنیم. جدای از انتخاب‌های اصلی در انتهای مطلب پنج مجموعه دیگر را هم آورده‌ایم که بد نیست نگاهی به آن‌ها نیز بیندازید. لازم به ذکر است آثار حاضر رتبه‌بندی نشده‌اند و هیچ‌کدام ارجحیتی بر دیگری ندارد و از انتخاب برخی آثار که اکثر سریال‌بین‌ها آن‌ها را تماشا کرده‌اند هم خودداری کرده‌ایم.

  • دورغ‌های کوچک بزرگ (Big Little Lies)
  • آینه سیاه (Black Mirror)
  • بی‌شرم (Shameless)
  • جوخه برادران (Band of Brothers)
  • گامبی وزیر (The Queen’s Gambit)

نظر شما در مورد این سریال‌ها چیست؟ سریال های پیشنهادی شما برای ایام نوروز کدامند؟ نظر خود در این خصوص را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*