قیمت وان پلاس 9 و 9 پرو

نگاهی به قیمت وان پلاس 9 و 9 پرو

به بهانه آغاز فروش گوشی های پرچمدار سری OnePlus 9 بد نیست نگاهی به قیمت وان پلاس 9 پرو و مدل معمولی آن بیندازیم.

اگر اهل دنیای اندروید باشید، وان پلاس 9 پرو یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های بازار محسوب می‌شود. این دستگاه از وجود تراشه اسنپدراگون 888 با پشتیبانی از شبکه 5G، دوربین‌های حاصل همکاری با برند هاسلبلاد (Hasselblad)، نمایشگر آمولد 6.7 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و فناوری شارژ پرسرعت بهره می‌برد. وان پلاس 9 هم دست‌کمی از آن ندارد؛ اما قیمت این پرچمداران چقدر است؟

قیمت وان پلاس 9 و 9 پرو

قیمت وان پلاس 9 و 9 پرو

فروش این گوشی از امروز (6 فروردین) آغاز می‌شود. در آمریکا نسخه 8+128 گیگابایتی، 729 دلار قیمت دارد و نسخه 12+256 گیگ، 829 دلار؛ هر چند که فعلا فقط نسخه ارزان‌تر در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

وان پلاس ۹ پرو اما از روز دوم آوریل (13 فروردین) وارد بازار خواهد شد. البته مشتریانی که قبلا از وب‌سایت رسمی OnePlus پیش‌خرید کرده بودند، می‌توانند از همین امروز منتظر دریافت آن باشند. قیمت نسخه 8+128 گیگابایتی، 969 دلار است و این مبلغ برای نسخه 12+256 گیگ، به 1069 دلار می‌رسد.

با این حساب، مدل Pro را باید گران‌ترین گوشی هوشمندی بدانیم که تاکنون وان پلاس عرضه کرده؛ این در حالی است که سال گذشته، وان پلاس 8 پرو با قیمت 799 دلار روانه بازار شده بود. ناگفته نماند که امکان استفاده از کارت حافظه در این گوشی وجود ندارد؛ پس خریداران باید با دقت بیشتری ظرفیت حافظه داخلی آن را انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*