بلک شارک 4

با تازه‌ترین لوازم جانبی بلک شارک آشنا شوید

برند گیمینگ Black Shark شیائومی، از چند گجت جدید رونمایی کرد. دو ایرفون کابلی، یک خنک کننده‌ی جانبی موبایل، دو قاب گوشی و یک پاوربانک، تازه‌ترین لوازم جانبی بلک شارک هستند.

معرفی لوازم جانبی بلک شارک را از دو هدست گیمینگ توگوشی آغاز می‌کنیم. یکی از آن‌ها نسخه استاندارد و دیگری نسخه Ring Iron است. از آنجایی که هر دو سیم‌دار هستند، هنگام اجرای گیم بدون هیچ تاخیری عمل می‌کنند و تجربه گیمینگ بهتری را رقم می‌زنند. بهای نسخه استاندارد، معادل 23 دلار است و دیگری، حدود 38 دلار  قیمت دارد.

لوازم جانبی بلک شارک

یکی دیگر از این لوازم جانبی، خنک کننده‌ای موسوم به Cooling Back Clip 2 Pro است. این گجت به پشت گوشی های بلک شارک 4 و 4 پرو متصل می‌شود تا هنگام بازی کردن، آن‌ها را خنک نگه دارد. البته برای سایر گوشی‌ها قابل استفاده نیست. علاقه‌مندان برای خرید آن باید معادل 30 دلار آمریکا پرداخت کنند.

لوازم جانبی بلک شارک

دو قاب عقب نیز برای گوشی‌های Black Shark 4 در دسترس قرار گرفته‌اند: یکی قاب محافظ فلوئورسنتی و دیگری، قاب هدایت‌گر حرارتی!

قیمت نسخه فلوئورسنتی، برابر با 6 دلار است و نسخه حرارتی، قیمتی معادل 12 دلار دارد.

لوازم جانبی بلک شارک

در نهایت می‌رسیم به یک پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی که قیمتش با 25 دلار برابری می‌کند. ناگفته نماند که فعلا تمام این لوازم جانبی بلک شارک در چین موجود هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یک گوشی بنجل و بدرد نخور واقعی
    به نظرم گوشی گیمینگ فقط راگ فون 5چه از نظر کیفیت ساخت و چه از نظر امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مخصوص بازی و چه از نظر طراحی و زیبایی